قابلیت شناسایی پیام های چندین بار فوروارد شده به واتس اپ اضافه می شود

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نظر می آید که کاربران واتس اپ از این پس قادر خواهند بود پیامهایی را که بیشتر از چند بار فوروارد شده اند شناسایی کنند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، چند ماه پیش بود که واتساپ به منظور مقابله با انتشار اخبار کذب و نادرست فوروارد پیام ها را محدود کرد و کاربران در این اپلیکیشن پیام رسان محبوب تنها می توانستند پیامهای مورد نظر خویش را تا سقف ۵ نفر ارسال و فوروارد کنند.
واتساپ که بدون شک اولین و بزرگترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان از لحاظ تعداد کاربران فعال در ماه به شمار می آید، تابحال اقدامات گوناگونی را به منظور مقابله با انتشار اخبار کذب و دروغین و به وجود آمدن جریان های رسانه ای انجام داده است و با برنامه نویسی های جدید پلت فرم خویش را بگونه ای طراحی نموده و توسعه داده تا کاربران نتوانند از قابلیت های آن سو استفاده کنند.
حالا الان گزارش های جدید نشان داده است که واتساپ تصمیم گرفته قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود اضافه کند تا به وسیله آن کاربران بتوانند متوجه شوند کدام پیام ها در واتساپ به دفعات برای مخاطبین بسیاری فوروارد شده است.
بر مبنای تصویری که در وب سایت بازفید نیوز آمده است، در واتساپ یک پیام برای کاربران نمایش داده می شود که در آن به چند بار فوروارد شدن پیام مذکور اشاره خواهد شد.
البته واتس اپ در صفحه وبلاگ رسمی خود عنوان کرده است که کاربران به صورت دقیق قادر نخواهند بود که متوجه شوند پیام مربوطه چند بار برای مخاطبین مختلف ارسال شده و اطلاعات مربوط به تعداد دفعات فوروارد پیام در سرورهای شرکت به صورت محرمانه و خصوصی محفوظ باقی خواهد ماند و در اختیار همه کاربران قرار نخواهد گرفت.
سخنگوی واتس اپ هم در مصاحبه و گفتگو با گزارشگر این وبسایت تاکید و تصریح کرد: کاربران واتس اپ در آخرین به روزرسانی این اپلیکیشن قادر خواهند بود پیام هایی را که بارها فوروارد شده است شناسایی کنند.