شرکت های دانش بنیان به نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۹ می روند

به گزارش خط رند ۹۱۲ شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور( کیش اینوکس ۲۰۱۹) شرکت می کنند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش بیان کرد: دسته ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش های مختلف ارائه می شود.
وی افزود: بعنوان مثال برای حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های خارجی، صندوق تا ۷۰ درصد هزینه های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت ها پرداخت می کند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، تصریح کرد: در این راستا، شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex ۲۰۱۹ می توانند علاوه بر استفاده از این خدمت، با حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در چارچوب پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند.
وی اظهار نمود: همینطور شرکت ها می توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می کنند، از تسهیلات ۳ ساله لیزینگ با نرخ ۹ درصد تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بهره مند شوند.