رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی: هنوز گزارشی از تخلفات شرکت های خدمات ارزش افزوده ارائه نشده است

به گزارش خط رند ۹۱۲ رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه هنوز گزارشی از تخلفات شرکت های خدمات ارزش افزوده اپراتوری ارائه نشده است، اظهار داشت: نهادهای مسئول باید ورود کنند تا سوژه ریشه یابی شود و مورد قضاوت قرار گیرد.
امیر خجسته در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون شرکت های خدمات ارزش افزوده اپراتوری اظهار داشت: بعضی از شرکت های خدمات ارزش افزوده اپراتوری بعنوان یکی از شاخه های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط جوانان نخبه ایجاد و اداره می گردند که این نوع خدمات می توانند در کنار ایجاد شغل به تسهیل امور مردم کمک کنند در این شرایط حواشی به وجود آمده برای این صنعت و کوشش برای تعطیلی آن به امنیت روانی کارآفرینان پایبند به قانون و اخلاق ضربه زده است پس باید از وقوع انحراف و تخلف در این عرصه جلوگیری کرد.
وی افزود: با وجود تخلفات در حوزه “وس” کارآفرینان بسیاری با سرمایه اندک به این حوزه وارد شده و تمامی عملکرد خودرا منطبق با قوانین و اصول قانونی بنا کرده که قربانی متخلفان می‎شوند، پس نباید خشک و تر را با هم بسوزانند.
نماینده همدان با اشاره به اینکه «چند هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه “وس”، فعال هستند»، اظهار نمود: نباید این صنعت را بطور کلی متوقف کرد. کشورهای بسیاری با پشتیبانی از کسب و کارهای نوین توانسته اند اقتصادی پیشرو داشته باشند بدین سبب می توان با اصلاح کاربری و نظارت کامل از کاربردهای مثبت آن استفاده و شرکت های شفاف را حمایت کرد.

منبع: