حذف خودکار پیام به گروه های واتس اپ اضافه می شود؟

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نظر می آید که واتس اپ می خواهد آپدیت جدیدی را منتشر کند تا کاربران بتوانند در مکالمات گروهی، پیام های خویش را به صورت خودکار و اتوماتیک حذف نمایند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، واتس اپ بعنوان بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان، با انتشار نسخه بتا و آزمایشی ورژن ۲.۱۹.۳۴۸ تصمیم گرفته است که برای تعداد کمی از کاربران قابلیت حذف اتوماتیک پیام را برای ادمین گروههای این پیام رسان فعالسازی کند تا بدین ترتیب رضایت کاربران بیشتری را که بارها تقاضای افزودن این توانایی را داشتند، به سمت و سوی خود جلب نماید.
طبق گزارش وب سایت livemint، هنوز مشخص نیست که نسخه نهایی و رسمی واتس اپ که این توانایی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد، چه تاریخی منتشر و عرضه خواهد شد.
این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار می باشد. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده می باشد، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت.
واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از جانب نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.
شرکت فیسبوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار به دست آورد و از آن زمان تابحال هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است. طبق تازه ترین آمار انتشار یافته در ژانویه ۲۰۱۸، پیام رسان واتس اپ الان میزبان بالغ بر یک میلیارد کاربر است.