امینی فرد: اینترنت سیستان و بلوچستان تا اختتام هفته وصل می شود

خط رند ۹۱۲: رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از طرف نمایندگان استان برای برقراری مجدد اتصال اینترنت در این استان، اظهار داشت که بر طبق اظهارات مقامات استانی، اینترنت تا اختتام هفته وصل می شود.
محمد نعیم امینی فرد در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: استان ما در جریان اعتراضات ناشی از افزایش قیمت بنزین جزو آرام ترین استانها بود، ما اعتراضات محدود و آرامی داشتیم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. پس توقع داشتیم به فوریت و در نخستین فرصت اتصال اینترنت برقرار شود.
وی ادامه داد: وزیر کشور بعنوان رئیس شاک دستور اتصال اینترنت را دادند ولی ملاحظات امنیتی در استان وجود داشت و مسائل امنیتی به وجود آمد که غیر در رابطه با اعتراضات آبان ماه بود، پس به درخواست شورای تامین استان اتصال اینترنت به تاخیر افتاد.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس افزود: همزمان با قطعی اینترنت در کل کشور اینترنت در استان سیستان و بلوچستان هم قطع شد، البته اینترنت خانگی برای یک مدت دو – سه روز وصل شد اما اینترنت موبایل وصل نشد و هم اکنون اینترنت موبایل بطور کلی و اینترنت ADSL در مرکز و جنوب استان قطع است.
امینی فرد با اشاره به مراجعات مردمی فراوان به نمایندگان برای پیگیری این مساله اظهار داشت: نمایندگان استان و من بعنوان رئیس مجمع نمایندگان در این زمینه پیگیری هایی داشتیم و نهایتا مسئولان استانی قول دادند تا آخر هفته اینترنت وصل شود.

منبع: