آیفون های بعدی کاملا بی سیم خواهند بود!

به گزارش خط رند ۹۱۲ تحلیلگر ارشد محصولات اپل اخیرا برآورد کرده است که نسل جدید گوشیهای آیفون هیچ درگاه اتصالی نخواهند داشت.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، مینگ چی کو، کارشناس و تحلیلگر ارشد محصولات اپل که شهرت زیادی برای پیشبینی های خود در فضای مجازی دارد، اخیرا برآورد و اعلام نموده است که اپل تصمیم گرفته است در نسخه های بعدی گوشیهای آیفون هیچ درگاه اتصالی برای کابل های ورودی و خروجی در نظر نگیرد و گوشیهای مذکور را تبدیل به دستگاههای کاملا بی سیم کند.
پیش تر اخبار و گزارش های انتشار یافته نشان می داد که شرکت آمریکایی اپل می خواهد درگاههای اتصال کابل های ورودی و خروجی را از نسل های بعدی گوشیهای آیفون حذف کند تا آنها را تبدیل به گوشیهای کاملا wireless کند.
وی پیشبینی کرده است که حذف درگاه های اتصال از گوشیهای آیفون در سال ۲۰۲۱ میلادی کلید زده خواهد شد و احیانا نسل بعدی آن که در رویداد سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی رونمایی خواهد شد، همچنان میزبان درگاههای اتصال برای کابل های ورودی و خروجی دارد.
بر مبنای وب سایت macrumors، اپل همینطور به نظر می آید که می خواهد تفاوت بین مدلهای پرچمدار و مقرون به صرفه گوشیهای آیفون را بسیار قابل توجه تر از قبل کند که به عقیده خیلی از کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری، این مبادرت به منظور جلب نظر کاربران و افزایش سهم گوشیهای آیفون در بازارهای جهانی صورت خواهد گرفت.