پیتزای ربات پز را در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ بخورید

به گزارش خط رند ۹۱۲ در نمایشگاه CES۲۰۲۰ میلادی بازدیدکنندگان می توانند پیتزای ربات پز بخورند. در این نمایشگاه یک سیستم رباتیک و خودکار نمایش داده می شود که در هر ساعت ۳۰۰ پیتزا می پزد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از نیواطلس، بازدیدکنندگان از نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی(CES) در ۲۰۲۰ میلادی می توانند پیتزاهایی ربات پز بخورند! شرکت خدماتی Centerplate از Picnic( تهیه کننده فناوری های صنعتی غذایی) خواسته تا سیستم تهیه غذای رباتیک و خودکاری را فراهم آورد که می تواند در یک ساعت ۳۰۰ پیتزا در نمایشگاه بپزد. این سیستم در اصل برای تولید انبوه پیتزا ابداع شده است. سیستم تولید غذای خودکار شرکت Picnic در ماه اکتبر در استادیوم«تی موبایل پارک» سیاتل آزمایش شد. این سیستم ماژولی است و فضای زیادی اشغال نمی نماید. همینطور با استفاده از یادگیری عمیق خویش را با وظایف و محیطش تطبیق می دهد.
به قول شرکت پیک نیک استفاده از سیستم تولید غذای مذکور نیازمند آموزش اندکی است و طوری طراحی شده تا علاوه بر پیتزا انواع غذاهای دیگر همچون نان، ترتیلا و غیره را تهیه نماید. پیک نیک اعتقاد دارد این سیستم خودکار برای مغازه های کوچک، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران های مجازی و آشپزخانه های بیرون بر مناسب می باشد. نمایشگاه CES در ۷ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی شروع می شود.