نامه سرگشاده مدیرعامل آمازون به کارکنانش در مورد کرونا

خط رند ۹۱۲: جف بزوس مدیرعامل آمازون با ارسال نامه ای سرگشاده خطاب به کارمندان خود اشاره کرد هم اکنون هیچ دستورالعمل مشخصی در مورد نحوه برخورد با ویروس کرونا وجود ندارد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از سی ان بی سی، آمازون در هفته های اخیر به سبب مجبور کردن کارکنان خود به حضور در محل کار باوجود شیوع گسترده ویروس کرونا با انتقادهای شدیدی روبه رو شده است.
این شرکت آمریکایی کارکنان خود در این کشور و دیگر شعبات خود در نقاط مختلف جهان را تهدید کرده که اگر از حضور در محل کار اجتناب کنند با خطر قطع دستمزد مواجهند. آمازون مدعی است که کارمندانش با رعایت فاصله جانبی از یکدیگر کارهای روزمره خودرا انجام می دهند تا سلامت آنها حفظ شود. اما معین نمی باشد این مساله واقعاً چقدر در این شرکت رعایت می شود.
به دنبال بی توجهی آمازون به حفظ امنیت و سلامت کارکنانش، ۴ سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای خطاب به جف بزوس از وی خواستند تا برای حفاظت از کارکنان خود در شرایط شیوع گسترده کرونا کارهای بیشتری انجام دهد.
به نظر می رسد ارسال نامه سرگشاده بزوس خطاب به کارمندانش در واکنش به این انتقادها صورت گرفته باشد.
وی در قسمتی از این نامه افزوده که نامشخص بودن شیوه برخورد با کرونا موجب نگرانی همه شده ولی بخش اعظم کارهایی که در آمازون انجام می شوند از منزل به پیش برده نمی شوند. با این وجود آمازون اقداماتی را برای ارتقای امنیت مراکز خود انجام داده و اقدامات بیشتری را نیز در همین راستا انجام خواهد داد.
وی مدعی شده که آمازون سفارش های خرید میلیون ها ماسک را برای کارمندانی انجام می دهد که نمی توانند دورکاری کنند و باتوجه به کمبود ماسک این سفارش ها باید به مقصد برسند تا افراد بتوانند کارهای ضروری خودرا انجام دهند.

منبع: