با اعلام قرنطینه در هند تولید گوشیهای آیفون متوقف شد!

به گزارش خط رند ۹۱۲ اعلام قرنطینه ۲۱ روزه در هند باعث تعطیلی و تعلیق خطوط تولید گوشیهای آیفون در کارخانه های اپل در این کشور شد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با گسترش و همه گیری انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و بحرانی شدن شرایط جهانی، دولت هند هم همچون بسیاری دیگر از کشورها به منظور پیشگیری از انتشار بیشتر این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن در کشوری که بالغ بر ۱.۳ میلیارد جمعیت دارد، اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه همگانی در کل کشور کرد.
بدین ترتیب بر مبنای گزارشهای بلومبرگ به نقل از وبسایت gsmarena، خطوط تولید گوشیهای آیفون در کارخانه های اپل در هند هم تحت تأثیر اعلام قرنطینه در این کشور به حالت تعلیق درآمده و متوقف شده است.
از کارخانه هایی که مسئولیت تولید گوشیهای آیفون اپل را در هند بر عهده داشته اند، می توان به فاکس کان و ویسترون اشاره نمود.
شیوع گسترده ویروس کرونا تابحال باعث از کار افتادن خیلی از بخش های جوامع مختلف همچون صنایع هوانوردی، گردشگری، رستوران ها و تمامی مراکز تجاری و صنعتی شده است و حالا به نظر می آید که اعلام قرنطینه کشوری به دستور نارندرا مودی، نخست وزیر هند، تولید کارخانه های بزرگ و خطوط تولید گوشیهای هوشمند همچون آیفون را در این کشور به مدت نامعلومی متوقف خواهد نمود.