انصراف ۴۰ درصد از چینی ها برای خرید موبایل!

به گزارش خط رند ۹۱۲ کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics اعلام نمودند حدود ۴۰ درصد از کاربران چینی می خواهند خرید گوشیهای هوشمند را به زمان دیگری موکول کنند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط کارشناسان و تحلیل گران شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics حدود ۴۰ درصد از کاربران چینی اعلام نموده اند که علاقه ای به خریداری گوشی هوشمند جدید در بحران کرونا ندارند و می خواهند خرید خویش را به زمان بهتری موکول کنند.
این نظرسنجی که بر روی بیشتر از یک هزار و ۳۰۰ کاربر موبایل در چین در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۵ مارس ۲۰۲۰ میلادی انجام شده است، همینطور نشان داده است ۳۲ درصد از آنها قصد داشتند گوشیهای خویش را به گوشیهای جدیدی که به فناوری شبکه ۵G مجهز است، ارتقا دهند اما حالا ترجیح می دهند به سبب انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در خیلی از کشورهای جهان، خرید خویش را به زمان دیگری به تعویق بیاندازند.
این در حالیست که طبق نتایج این نظرسنجی، حدود ۴۱ درصد از کاربران گوشیهای اپل هم بدون توجه به شرایط کنونی، تصمیم دارند که گوشی خویش را عوض کرده و به یک گوشی آیفون جدید با قابلیت و امکانات جدید ارتقا دهند.
طبق گزارش gsmarena، انتظار می رود با بازگشت فروشگاه ها و کارخانه های تولید موبایل به کار و حالت عادی، تقاضای مشتریان و کاربران گوشیهای هوشمند هم باری دیگر رو به بهبود رفته و روندی صعودی را در پیش بگیرد؛ هر چند که هنوز مشخص نیست ویروس کرونا تا چه زمانی مهار و کنترل خواهد شد.