دایرکت اینستاگرام در نسخه وب فعال شد

خط رند ۹۱۲: از این پس کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام قادر خواهند بود در نسخه وب این پلتفرم نیز به پیام های شخصی خود دسترسی پیدا کنند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، گزارش های پیشین نشان می داد که اینستاگرام می خواهد قابلیت دسترسی کاربران به قسمت دایرکت یا پیام های خصوصی در این شبکه اجتماعی را به نسخه وب خود نیز اضافه کنند. در ابتدای سال جاری میلادی نیز این توانایی جدید به صورت محدود و آزمایشی برای عده ای از داوطلبان در بعضی از کشورهای دنیا فعال شد تا طبق روال همیشگی شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بتواند کم و کاستی های آنرا برای انتشار و عرضه رسمی و نهایی برای عموم کاربران را بسنجد و در صورت ضرورت آنها را برطرف کند.
اما طبق گزارش وب سایت the verge، این توانایی هم اکنون برای تمامی کاربران در کشورهای مختلف جهان فعال شده و از این پس قادر خواهند بود بوسیله مرورگر خود یعنی نسخه وب نیز پیام های خصوصی یا دایرکت خودرا مشاهده کرده و در صورت تمایل به ارسال پیام به دوستان خود اقدام نمایند.
به عقیده خیلی از کارشناسان فعال در حوزه فناوری، خیلی از این فاینفلوئنسرها، خبرنگاران و سایر افرادی که روزانه با ارسال و مشاهده خیلی عظیمی از پیام های خصوصی در بخش دایرکت اینستاگرام روبرو می شوند، از این توانایی جدید استقبال خواهند کرد؛ چونکه خیلی از آنها با بهره گیری از لپ تاپ های خود در فضای این شبکه اجتماعی و انتشار محتوای مورد نظر خود می پردازند.

منبع: