سارقانی که رمزارزها را بازگرداندند!

خط رند ۹۱۲: سارقان میلیون ها دلار رمزارزهای ربوده شده را در اقدامی جالب و نادر به حساب کاربری صاحبانشان بازگرداندند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، حدود یک هفته پیش بود که گزارش های انتشار یافته در فضای مجازی نشان می داد که هکرها و مجرمان سایبری توانستند بیش از ۲۵ میلیون دلار رمز ارز را از پلت فرم صرافی های معروف Uniswap و Uniswap به سرقت ببرند. اما حالا در تازه ترین اخباری که در سایت تک اسپات آمده است، بنظر می رسد که این هکرها دست به اقدام جالب و نادری زده و رمز ارز های ربوده شده را به حساب کاربری صاحبان شان بازگردانده اند.
خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه امنیت سایبری اعتقاد دارند که به احتمال زیاد این هکرها از نوع کلاه سفید بوده و سرقت رمز ارز را با هدف کشف مشکلات امنیتی و لطمه پذیری های سرویس و پلت فرم dForce این سرقت را انجام داده بوده اند.
میندائو یانگ، موسس پلت فرم dForce که پیش تر از مورد حمله قرار گرفتن پروتکل وام دهی این سرویس آگاهی داده بود الان با انتشار پستی جدید خاطرنشان کرده است: ما هنوز در بحبوحه پروسه بازپس گیری رمز ارزهای مشترکان خود هستیم و متأسفانه نمی توانیم بیش از این داده های مربوطه را افشا نماییم اما در آینده ای نزدیک از جزئیات بیشتر در این خصوص پرده برداری خواهیم کرد.

منبع: