در صندوق نوآوری و شکوفایی؛ رویداد جذب سرمایه گذاری حوزه IT و ICT انجام شد

صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد جذب سرمایه گذاری حوزه IT و ICT را با هدف جذب سرمایه استارت آپها برگزار کرد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از مهر، علی ناظمی معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در رویداد جذب سرمایه گذاری حوزه IT و ICT که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، عنوان کرد: رویدادهای آنلاین در صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف جذب سرمایه گذار برگزار می گردند.
وی با اعلان اینکه در هر رویداد ۶ استارت اپ محصول و دستاورد خودرا معرفی می کنند، اشاره کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی آمادگی دارد که برمبنای ضرایب ۴ به ۱ و ۳ به ۱ متناسب با سطح فناوری، در طرح های این استارت آپها سرمایه گذاری کند.
معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی با اعلان اینکه در دو رویدادی که تابحال در صندوق برگزار شد، ۶ تیم استارت آپی در پروسه جذب سرمایه و مذاکره هستند، بیان کرد: حضور استارت آپها در رویدادهای صندوق نوآوری و شکوفایی احتمال جذب سرمایه گذار برای تولید محصول را بیشتر می کند.
ناظمی اضافه کرد: هدف صندوق از برگزاری رویدادهای سرمایه گذاری، جذب سرمایه در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که دراین زمینه تلاش می نماییم طی چرخه عمر استارت آپها در سود و زیان آنها شریک باشیم تا این تیم ها بتوانند به سرعت فرآیندهای تولید محصول را بگذرانند.
وی با اشاره به هدف برگزاری این استارت آپها در صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: طی دو دوره گذشته استارت آپها میزان سرمایه مورد نیاز خودرا اعلام کردند؛ امروز هم که رویداد IT و ICT در حال برگزاری است تقریباً ۵میلیارد تومان سرمایه از طرف استارت آپها در خواست شده است.
رویداد سرمایه گذاری IT و ICT توسط سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور ۶ استارت اپ در حال برگزاری است.