بسته های اینترنتی به قیمت قبلی برمی گردد؟

به گزارش خط رند ۹۱۲ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارسال اخطار به اپراتورهای متخلف در زمینه افزایش قیمت، اعلام نمود که قیمت ها باید به قبل بازگردد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، طی یک روز گذشته کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته های اینترنتی در اپراتورهای همراه اطلاع داده و نسبت به این مورد اعتراض کردند.
در این راستا، حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در توییتر نوشت: “بالابردن قیمت در بعضی اپراتورهای تلفن همراه، در حالیکه مردم به علت انتشار کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم با آن مخالفت کرده است. برخورد قانونی با اپراتورهای متخلف از بامداد با ارسال اخطار شروع شد. قیمت ها باید به قبل بازگردد.”
فلاح جوشقانی همینطور با اشاره به مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفته است: برپایه این مصوبه اپراتورهای مسلط (SMP) برای تغییر تعرفه های عادی و تشویقی سرویس هایشان باید تایید رگولاتوری را دریافت نمایند. با عنایت به این که افزایش قیمت در بعضی اپراتورهای تلفن همراه بدون تایید رگولاتوری انجام شده، این افزایش قیمت ها برخلاف مقررات بوده و تمامی قیمت ها باید به قبل باز گردد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره برخورد رگولاتوری با این مورد خاطرنشان کرد: بامداد امروز اخطار لازم برای اپراتورهای متخلف ارسال شده است، این اپراتورها باید در سریعترین زمان قیمت سرویس هایشان را به قیمت قبلی بازگردانند.
البته به نظر می آید بسته هایی که کاربران نسبت به حذف آنها اعتراض دارند، همچنان در وبسایت این اپراتورها موجود است و کاربران می توانند بسته مورد نظر خویش را از آنجا خریداری کنند، اما حذف این بسته ها از اپلیکیشن اپراتورها، منجر به نارضایتی شده است.

منبع: