سقوط دکل مخابراتی در حکیمیه تهران

به گزارش خط رند ۹۱۲ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دکل مخابراتی در محله حکیمیه تهران اطلاع داد.
سیدجلال ملکی در گفتگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۶: ۳۱ امروز، سه شنبه، ۱۷ تیر، حادثه سقوط یک دستگاه دکل مخابراتی واقع در محله حکیمیه، خیابان سازمان آب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان این که آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل می رسند، اظهار داشت: آتش نشانان در محل مشاهده نمودند که یک دکل مخابراتی متعلق به یکی از شرکت های مخابراتی که به قول متولیان هنوز در ردیف قرار نگرفته و فقط نصب شده بوده است، به علل نامشخصی سقوط کرده و از محوطه ای که در آن قرار داشت خارج شده بود. این دکل روی کابل های برق سقوط کرده و سبب پارگی کابل ها و شکستن یک تیر برق شده بود.
ملکی اظهار نمود: خوشبختانه این دکل روی هیچ فرد، خودرو یا ساختمانی سقوط نکرده بود و علیرغم این که ارتفاع طویلی داشت خوشبختانه فقط در عرض خیابان سقوط و راه را مسدود کرده بود. با حضور آتش نشانان ایمن سازی های لازم انجام شد و با حضور عوامل شرکت نصّاب این دکل هم همکاریهای لازم نسبت به باز کردن قطعات دکل و جابه جا کردن آن صورت گرفت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه کرد: دکل های این چنینی حتما باید به صورت کامل و ایمن نصب شوند، حتما باید از مهار شدن آنها اطمینان حاصل کرد و تست های لازم بر روی آن صورت گیرد.