کارآفرینی فعال دکتر میثم شکری ساز

خط رند ۹۱۲: امروزه بدون نیاز به حضور شما در کلاس های آموزشی با استفاده از وبینارها و کلاس های آموزشی امکان یادگیری شما فراهم شده است.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که افراد زمان کمتری را برای انجام کارهای خود در بانک ها و یا موسسات آموزشی اختصاص دهند. امروزه با استفاده از اپلیکیشن های موبایل شما می توانید تمامی کارهای بانکی خود را در خانه و از راه دور انجام دهید و یا اینکه بدون نیاز به اینکه برای یادگیری مباحث جدید نیاز به حضور شما در کلاس های آموزشی باشد با استفاده از وبینارها و کلاس های آموزشی امکان یادگیری شما فراهم شده است. از طرفی با توجه به اینکه امروزه افراد زمان زیادی را به کار کردن مشغول هستند زمان خیلی کمی را برای ارتقا و توسعه شخصی توانایی های خود در اختیار دارند لذا استفاده از برنامه هایی که با تکیه بر تکنولوژی انجام کارها را برای افراد آسان کرده است بسیار بیش تر از قبل مورد توجه قرار می گیرد.

موسسه مجازی آموزش پارس از جمله موسساتی است که تحت نظارت مستقیم وزارت علوم و فناوری و تحقیقات به فعالیت مشغول است و اکنون توانسته است که به عنوان یکی از موسسات برتر مجازی در ایران شناخته شده است.

موسسه آموزش مجازی پارس با مدیریت دکتر میثم شکری ساز امروزه بهعنوان یکی از موسسات آموزش مجازی برتر ایران شناخته می‌شود. دانشپذیران زیادی هر ساله در دوره های مجازی این موسسه شرکت کرده و در تلاش هستند که بتوانند از این طریق موفقیت را از آن خود کنند و در راستای موفقیت شخصی خود گام بردارند.

 

اما میثم شکری ساز کیست و چه عاملی منجر به موفقیت او و موسسه تحت نظارتش شده است؟

میثم شکری ساز با مدرک MBA  در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیرکبیر تهران و با مدرک دکترا از دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور ایران شناخته می شود که توانسته است با تلاش و کوشش بسیار، کسب و کاری را راه اندازی کند و جوانان بسیاری را از مشکل بیکاری رهایی بخشد و زمینه کار و فعالیت را برای قشر آکادمیک و نیروهای متخصص فراهم کند. او کارآفرین موفقی است که همواره می تواند با داشتن چشم اندازی مشخص از آینده به پیش بینی مسائل پرداخته و با توجه به شم مدیریتی بالایی که دارد، بهترین عملکرد را داشته باشد. با این وجود گاهی برخی از سودجویان برای اینکه به افکار پلید و خواسته های خود جامه عمل بپوشاند سعی در تخریب اعتبار افراد کرده و در تلاش هستند که با اخاذی از افراد منبع درآمدی برای خود جور کنند.

جالب است بدانید در این مدت که شیوع ویروس کرونا منجر به رکود اقتصادی و کساد شدن بسیاری از حرفه ها شد و بسیاری از کارآفرینان اقدام به تعدیل نیرو کردند، او توانسته است که با تکیه بر تدابیر هوشمندانه ای که دارد کارکنان خود را مدیریت کند و حتی جذب نیرو نیز داشته باشد.

میثم شکری ساز توانسته است در این چند سال، ۲ بار عنوان کارآفرین برتر را به خود اختصاص دهد و تبدیل به اسطوره ای از موفقیت و تلاش شود. او که برای آموزش ارزش والایی قائل می شود، همواره در تلاش است که کارکنان خود را به گونه ای در این مسیر هدایت کند که بتوانند با بهره بردن از مهارت هایی که دارند و البته توسعه توانایی های شان مسیر پیشرفت را طی کنند. میثم شکری ساز همچنین تلاش کرده است که مهارت های خود را به رشته تحریر در آورده و با توجه به توانایی که در امر ترجمه و کتابت دارد موفق به انتشار کتب زیر شده است:

فراتر از استراتژی، تویی که ذهن برنده ای، رازهای بازاریابی قدرتمند، آسایش در آرامش، بازاریابی گوریلی، استوار، بازاریابی نوگرا، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، مذاکره با دستان خالی، بازاریابی وکسب وکار اسلامی، روابط فرد و سازمان و توهم باهوشی (۱ و ۲).

 

هولدینگ پارس پندار نهاد  در سال ۱۳۸۷ توسط دکتر میثم شکری ساز  تاسیس شد. تمرکز اصلی این مجموعه بر حوزه های آموزشی می باشد. این هولدینگ هم اکنون توانسته در چهارچوب قانون به فعالیت خود ادامه دهد و در زمینه کاری خود بهترین باشد.

هولدینگ پارس پندار نهاد هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین برند های آموزش مجازی و پژوهشی در  ایران می باشد و نقش بسیار مهمی در توسعه و پژوهش های نوین ایفا کرده است.

از جمله دلایلی که منجر به موفقیت هر چه بیشتر این موسسه و محبوبیت آن در نزد همگان شده است می توان به تاییدیه وزارت علوم، فناوری و تحقیقات اشاره کرد. میثم شکری ساز معتقد است که شرط موفقیت یک کسب و کار هدفمند بودن آن است. بنابر گفته او برخی از اهداف کنونی مجموعه پارس به شرح زیر است:

  • آموزش وتوسعه سطح دانش کارکنان و بهبود عملکرد
  • ورود به حوزه های جدید علوم و فناوری، عضویت در مجامع بین المللی
  • ایجاد فرصت اشتغال بیشتر برای جوانان جویای کار
  • درآمدزایی و ارز آوری جهت رونق کسب و کار کشور و بهبود رکود اقتصادی

 

میثم شکری ساز هم اکنون نقشی برجسته ای در آموزش عالی کشور ایفا می کند. او توانسته با مدیریت عالی و اهداف بلندمدتی که در سر دارد و البته نظارت پیگیرانه اش، در راستای تحقق امور آموزشی قدم مثبتی بردارد.