چگونگی ثبت شماره برای دریافت پیامک قبوض

خط رند ۹۱۲: درصورتی که پیامک های اطلاع رسانی مخابرات را دریافت نمی کنید، می توانید شماره همراه خودرا ثبت کنید تا از قبوض خود باخبر شده و پرداخت های لازم را در زمان مناسب انجام دهید.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، ارسال اطلاعات بوسیله فرستادن پیامک از روش های معمولی است که در خیلی از سازمان ها، بانک ها و شرکت ها صورت می گیرد. یکی از روش های اطلاع رسانی درباره قبوض و دیگر اطلاعات تلفن ثابت، هم استفاده از پیامک های اطلاع رسانی است.
پیامک های تلفن ثابت بطور معمول به شماره ای که مشترک هنگام ثبت نام تلفن ثابت اعلام نموده ارسال می شود. بعضی از کاربران از این مساله نارضایتی دارند که پیامک های اطلاع رسانی را دریافت نمی کنند. با توجه به این که قبوض تلفن ثابت مدت هاست به صورت کاغذی ارسال نمی گردد، درصورتی که فرد بوسیله پیامک از قبض تلفن خود آگاه نشود، از آنجایی که از هزینه کارکرد تلفن ثابت مطلع نیست، پرداختی انجام نمی دهد و این مساله منجر به یک طرفه و قطع شدن تلفن خواهد شد.
این در حالیست که خیلی از افراد ممکنست هنگام ثبت نام شماره تلفن ثابت، شماره همراهی را ارائه کرده باشند که این شماره را عوض کرده اند. بدین جهت برای تغییر شماره همراهی که ثبت شده، می توان از کد USSD بهره برده و با گرفتن شماره #۲۰۲۰* و انتخاب گزینه ثبت شماره همراه، آنرا تغییر داد.

منبع: