فعالیت شبانه روزی آیفون سیتی برای تولید آیفون ۱۲

شرکت اپل ظاهرا در حال افزایش تولید آیفون ۱۲ در آستانه عرضه ماه آینده جدید ترین مدل این گوشی است.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، نشریه ساوت چاینا مورنینگ پست در گزارشی نوشت: کارخانه ژنگ ژوی چین که توسط شرکت فاکسکان اداره می شود و اصلی ترین محل مونتاژ آیفون است به صورت شبانه روزی کار می کند و تدابیری مانند پیشنهاد پاداش به کارگران و حذف تعطیلات را به اجرا گذاشته تا مطمئن شود که آیفون جدید بموقع تحویل داده می شود.

یک کارمند به این نشریه گفته است کارگران این کارخانه کار در شیفتهای شب را شروع کرده اند و یک کارمند دیگر اظهار کرده که شیفتهای اضافی از تابستان افزوده شده اند. همینطور از کارمندان خواسته شده است تعطیلات آتی را حذف نمایند.

انتظار می رود اپل سال جاری چهار مدل جدید آیفون رو معرفی نماید. دو مدل کوچک و دو مدل گران قیمت که جانشین آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس خواهند شد. همه چهار مدل جدید از اتصال ۵G پشتیبانی خواهند کرد و گفته شده که مدل پیشرفته این گوشی مانند مدل جدید آی پد پرو، سنسور لیدار خواهد داشت.

اپل معمولا آیفونهای جدید را در سپتامبر معرفی می کند اما این شرکت آمریکایی در ژوئیهاعلام کرد که انتظار دارد تولید مدل های جدید سال جاری چند هفته دیرتر تحویل داده شود. مارک گورمان از بلومبرگ پیشبینی کرده که این مدل های جدید در اکتبر رونمایی خواهند شد.

شهر ژنگ ژو به علت حضور کارخانه فاکسکان در این شهر و تأثیر آن روی اقتصادش، به آیفون سیتی معروف شده است. بر اساس گزارش سال ۲۰۱۶ نیویورک تایمز، حدود نیمی از گوشی های آیفون جهان در کارخانه ژنگ ژو تولید می شوند.

طبق گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، برای این که کارکنان تولیدکننده آیفون در این کارخانه از پاداش بهره مند شوند باید حداقل ۹۹ روز مانده و ۵۵ روز کار کنند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، اپل زنجیره تأمین سال جاری را برای ساخت ۷۵ میلیون گوشی آیفون آماده کرده که مشابه سفارشهای سال قبل برای مدل آیفون ۱۱ است. این سفارش نشان داده است که اپل انتظار دارد با وجود نتایج اقتصادی شیوع کرونا، تقاضای بالایی برای آیفون ۱۲ وجود داشته باشد.

منبع: