طرح شاتل موبایل برای ایمن سازی اینترنت دانش آموزان فعال شد

خط رند ۹۱۲: شاتل موبایل «طرح ویژه دانش آموز» را مطابق دستورالعمل وزیر ارتباطات جهت ایجاد فضایی امن جهت استفاده دانش آموزان از سیستم آموزش از راه دور، راه اندازی نمود.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور، با فعال کردن این طرح، دانش آموزان در استفاده از اینترنت سیمکارت شاتل موبایل، تنها به سامانه های آموزشی بر طبق لیست اعلامی از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی خواهند داشت. همین طور با غیرفعال کردن این طرح، دسترسی به اینترنت به حالت عادی باز خواهد گشت.
برای فعال کردن این طرح، کافی است مشترکین شاتل موبایل کد دستوری *۱*۴*۳*۱# را از سیمکارت خود شماره گیری کنند. همین طور برای غیرفعال کردن طرح و استفاده از اینترنت بطور عادی، کد دستوری *۱*۴*۳*۲# از طرف این اپراتور معرفی شده است.
همچنین، شاتل موبایل قبل از این، استفاده از سامانه آموزشی «شاد» را بدون محدودیت و برای کلیه مشترکین سیمکارت های خود رایگان کرده و بر این اساس با بهره گیری از اینترنت شاتل موبایل، فعالیت در این سامانه هیچ هزینه ای برای دانش آموزان و معلمان نخواهد داشت.
شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G در سراسر کشور است که برای اولین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» بهره برده است. با استفاده از این فنآوری، سیمکارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، بطور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیمکارت با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا بوسیله شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: