توییتر بزودی خبرنامه ارسال می کند

شرکت توییتر استارتاپ خبرنامه Revue را خریداری نموده تا به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا که برای تبلیغ مطالباتشان به این شبکه اجتماعی متوسل می شوند کمک نماید دامنه مخاطبانشان را بالا برند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، استارتاپ Revue سرویس مجانی و پولی ارائه می کند که به همه امکان انتشار خبرنامه های سرمقاله ای را فراهم می آورد. خرید این استارتاپ به توییتر اجازه می دهد کار کمک به افراد برای آگاه ماندن درباره علاقمندیهایشان را تسریع کند و همزمان به انواع نویسندگان اجازه می دهد راهی برای دسترسی بهتر به مخاطبانشان پیدا کنند. نویسندگان Revue می توانند سریعا و به سادگی خبرنامه هایی تهیه کنند و این سرویس حتی به آنها اجازه می دهد در یک نسخه لینک، ویدئو، توییت و رسانه های دیگر را جای دهند.

توییتر با خرید استارتاپ Revue می خواهد ارتباط نویسندگان با مشترکانشان را راحتتر کرده و همینطور به خوانندگان کمک نماید نویسندگان جدید و محتوایشان را بهتر کشف کنند.

این شرکت هم اکنون سرگرم برنامه ریزی راههای مختلف برای دستیابی به چنین هدفی است و درصدد است به کاربران اجازه دهد متقاضی دریافت خبرنامه از فالوی مورد علاقه شان شوند و تنظیمات جدیدی هم برای نویسندگان اضافه می کند تا میزبان مکالمات با مشترکانشان شوند.

توییتر همینطور از راه خبرنامه های پولی مدل تشویقی بادوامی را بوجود می آورد. با اضافه شدن Revue به پلت فرم توییتر، نویسندگان قادر خواهند بود مشترکان پولی خویش را بالا برند و همزمان برای تولید محتوا و ایجاد مکالمات جدید در توییتر تشویق می شوند. سرمایه گذاری روی مخاطب بخشی است که توییتر می خواهد با خرید Revue توسعه بیشتری دهد.

بر اساس گزارش تک رادار، توییتر قابلیتهای پرو Revue را برای همه اکانتها مجانی کرده و هزینه خبرنامه پولی را به پنج درصد می کاهد. این شرکت به سرمایه گذاری در Revue بعنوان یک سرویس منحصر ادامه می دهد و تیم این استارتاپ به بهبود نحوه ایجاد خبرنامه توسط نویسندگان، رشد مخاطب و جذب مشترکان پولی متمرکز خواهند شد.