بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها در جشنواره فناوری اطلاعات

خط رند ۹۱۲: هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات ایران همزمان با نمایشگاه ایران ایتکس و به صورت مجازی انجام می شود.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، گروه Sharif ICT با همکاری و حمایت دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات کشور در حال برگزاری هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور “IT WEEKEND 8” با هدف انتقال تجربه، بررسی دلیلهای موفقیت و شکست افراد سرشناس، ایجاد انگیزه جهت راه اندازی کسب وکارهای نوین و خلاقانه و بررسی چالش های پیش روی استارتاپ هاست.
جشنواره فناوری اطلاعات ایران، ITWeekend رویدادی است که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست های خودرا در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین مطرح می کنند.
این رویداد از سال ۱۳۹۴ تا کنون در هفت دوره برگزار شده است، ولی امکان برگزاری دوره هشتم این جشنواره باتوجه به شرایط پاندمی کرونا به صورت حضوری وجود نداشته و به سبب جلوگیری از تجمعات به صورت غیر حضوری و همزمان با نمایشگاه ایران ایتکس (نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات کشور) از تاریخ ۲۵ بهمن الی ۵ اسفند سال جاری برگزار می شود.

در نتیجه به صورت مجازی و همزمان با نمایشگاه مجازی ایران ایتکس برگزار می شود.
سخنرانی در ITWeekend الهام گرفته از کنفرانس های TEDx انجام می شود و بعد از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، خدمات اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.
همین طور در حاشیه این سخنرانی ها پنل های تخصصی استارتاپ های موفق و شکست خورده برگزار می گردد.
برمبنای اعلام روابط عمومی دبیرخانه رویداد، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت www.iranitex.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ با دبیرخانه رویداد تماس بگیرند.

منبع: