به بهانه اینترنت رایگان، وارد لینک های مخرب نشوید

استفاده از درگاه های اینترنتی ساختگی و ارسال لینک به مشتریان، از روش های کلاهبرداری است که کلاهبرداران با وعده کاذب اینترنت مجانی انجام می دهند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با عنایت به این که به تازگی عده ای کلاهبردار با استفاده از درگاه های اینترنتی ساختگی و با ادعای کذب دریافت اینترنت رایگان، لینک های مختلفی به برخی مشتریان ارسال می کنند، شرکت مخابرات ایران نسبت به انجام کلاهبرداری از راه عرضه اینترنت مجانی به نام این شرکت اخطار داد.
به صورت کلی هیچگونه لینکی از جانب مخابرات برای مشتریان به منظور دریافت اینترنت مجانی یا جوایز دیگر ارسال نمی گردد و لازم است مشتریان مراقب این گونه کلاهبرداری ها باشند. همچنین، هیچ گونه تماسی از جانب شرکت مخابرات ایران برای پرداخت جوایز یا اعلام برندگان از راه رسانه های جمعی با مشتریان این شرکت صورت نمی گیرد.
مشترکان نباید تحت تأثیر چنین لینک هایی، شماره تماس یا رمز کارت های اعتباری خویش را در اختیار دیگران قرار دهند. دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری ارسال لینک های ساختگی و مقابله با این نوع کلاهبرداری از راه مراجع حقوقی است.

منبع: