بهینه سازی تجهیزات آزمایشگاهی توسط پژوهشگران یک شرکت دانش بنیان

خط رند ۹۱۲: پژوهشگران یک شرکت دانش بنیان با بهینه سازی تجهیزات آزمایشگاهی درصدد برآمدند تا این تجهیزات را با کیفیت بالاتر به بازار عرضه کنند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی نورس مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، با اشاره به توانمندی در حوزه خدمات فناورانه آزمایشگاهی اظهار داشت: این شرکت در زمینه خدمات ترمودینامیک، مکانیک، کروماتوگرافی، شیمی، اپتیک، ابعاد، الکترونیک و نیرو فعال است و توانمندی های بومی خودرا در اختیار مجموعه های دانش بنیان، فناور، پژوهشگران و آزمایشگاه ها قرار می دهد.
ارائه خدمات بهینه سازی تجهیزات
این فعال فناور افزود: این شرکت با فعالیت در زمینه تعیین توانمندی ها و مؤلفه های استانداردهای آزمایشگاهی توسط شرکت مشاوره های لازم در حوزه استقرار استانداردهای تجهیزاتی مطابق با معیارهای بین المللی را ارائه می کند.
وی با اشاره به ارائه خدمات کالیبراسیون به شرکتها و مجموعه های آزمایشگاهی داخلی از ارائه این خدمات به کشورهای همسایه گفت و اضافه کرد: در امتداد توسعه ارائه خدمات بین المللی آزمایشگاه کالیبراسیون، این شرکت فناور خدمات کالیبراسیون را به آزمایشگاه های دیگر کشورها همچون عراق نیز ارائه می کند.
نورس، از تنوع آزمون ها گفت و افزود: آزمایشگاه های دریافت کننده خدمات شامل آزمایشگاه های میکروبی، شیمی، آماده سازی نمونه، ساختمانی و آزمایشگاه Covid-۱۹ هستند و این آمادگی برای بسط همکاری ها در زمینه کالیبراسیون با شرکت های هلدینگ و ارائه آموزش های لازم وجود دارد.
مدیرعامل شرکت از رفع نیازهای داخلی ضمن ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان کشور آگاهی داد و اضافه کرد: هم اکنون با ارائه ارائه خدمات کالیبراسیون کمیت های دما، جرم، رطوبت، فشار، حجم، دانسیته، ابعاد، دور، ضریب شکست (رفراکتومتر)، هدایت سنجی مایعات، طول موج و جذب فتومتری (اسپکتروفتومتر) و کدورت سنج برای بیش از ۵۰ نیروی انسانی دانش آموخته کشور اشتغال مستقیم به وجود آمده است.

منبع: