پای تبلیغات به سرویس ویدیویی اینستاگرام باز شد

خط رند ۹۱۲: فیسبوک تبلیغات را برای کاربران جهانی سرویس Reels اینستاگرام راه اندازی نمود.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، این شرکت رسانه اجتماعی که می خواهد درآمدزایی از سرویس Reels اینستاگرام داشته باشد، آزمایش تبلیغات در این سرویس ویدیویی کوتاه را در آوریل در کشورهای هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز نموده بود. این آزمایش با برندهایی نظیر بی ام و، لوییس ویتون، نت فلیکس و اوبر انجام گرفت.

جاستین اوسوفکسی، مدیر عملیات اینستاگرام اظهار داشت: ما Reels را راه فوق العاده ای برای کشف محتوای جدید در اینستاگرام می بینیم و بدین سبب تبلیغات هم مناسب آنست. همه برندها از کوچک تا بزرگ از این شکل خلاقانه جدید در فضایی که افراد در آن سرگرم شده اند، می توانند بهره ببرند.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام نمود تبلیغات Reels که حداکثر ۳۰ ثانیه خواهند بود، بین هر کلیپ ویدیویی در Reels ظاهر خواهند شد.

فیس بوک قبل از این اعلام نموده بود به تبلیغات کنندگان اجازه می دهد بخشهای محتوای ویدیویی که می خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند. این بزرگترین اقدام فیسبوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان بطور معمول از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران برمبنای علایقشان استفاده می نمایند.

منبع: