ساخت محصولات سرمایشی با کیفیت توسط دانش بنیان ها

خط رند ۹۱۲: شرکت های دانش بنیان محصولات سرمایشی با کیفیت و دارای قیمت منطقی ایران ساخت را روانه بازار کردند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی خیرالدین مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان اظهار داشت: کشور ما با خشکسالی مواجه می باشد و برمبنای داده های دانشمندان، دمای زمین نیز روز به روز درحال بیشتر شدن است. بنا بر این فناوری های سرمایشی، اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.
وی افزود: بنا بر این باید محصولاتی تولید کرد که تولید و خرید آنها برای مردم صرفه اقتصادی داشته باشد. اگر محصولی بسیار پیچیده را بومی سازی نماییم و قیمت آن نجومی باشد، بدون شک آن محصول بازار مناسبی پیدا نمی نماید.
مدیر این شرکت دانش بنیان با اعلان اینکه بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه شرکتی در زمینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی تاسیس کرده است، اظهار داشت: در همین راستا کولرهای دو مرحله ای اکسترا را وارد بازار کردیم.
وی افزود: در این کولرها، پروسه دو مرحله ای موجب می شود تا انرژی کمتری مصرف شود. این کولرها را می توان به آسانی جایگزین کولرهای آبی معمولی در پشت بام یا تراس منازل کرد.
خیرالدین افزود: کولرهای دومرحله ای جدید ۳۵ درصد آب کمتر و ۴۳ درصد انرژی کمتری مصرف می کنند. سعی کردیم تا پروسه تعویض و تعمیر آن برای تعمیرکاران نیز آسان باشد تا بهتر در بازار جا بیفتد.
وی اضافه کرد: به سبب کیفیت خوب و بازدهی بالا، بازار و مصرف کننده نیز استقبال قابل توجهی از این محصول داشت. قیمت آن نیز از کولرهای سلولزی کمتر است و این مساله نیز در تحریک بازار موثر خواهد بود.
به گفته مدیر این شرکت دانش بنیان، حالا در این شرکت درحال کار روی محصولات جدیدتری مانند هواساز خانگی هستند که همزمان با هم گرمایش و سرمایش دارد و امید است این محصول نیز با استقبال خوب مصرف کننده مواجه شود.

منبع: