قابلیت جدید واتساپ برای کاربران تماسهای گروهی

واتساپ مانند زوم و برنامه های پیامرسان دیگر حالا به کاربران اجازه می دهد بجای اینکه از ابتدا در تماس گروهی باشند، به تماس هایی که شروع شده و در جریانند، ملحق شوند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، اگر کاربر در ابتدا به تماس دعوت شده باشد می تواند هر زمان بخواهد وارد و بیرون رود.

همچنین یک صفحه اطلاعات تماس وجود دارد که نشان میدهد چه کسانی در تماس گروهی حضور دارند و چه کسانی دعوت شده اند. همین طور اگر کاربر رد تماس را زده باشد، در صورتیکه بعدا تمایل پیدا کرد همچنان می تواند به مکالمه ملحق شود.

بر اساس گزارش انگجت، این اقدام واتساپ نشان میدهد که زوم و سایر خدمات چت ویدیویی انعطاف پذیرتر با وجود کاهش محدودیتهای همه گیری کووید ۱۹ همچنان محبوب هستند. واتساپ خاطرنشان کرده که برخی از افراد عادتهای چت ویدیویی متفاوتی دارند و اگر هر زمان که بخواهند به تماس گروهی ملحق شوند، این سرویس جذابتر خواهد شد.

همزمان رویترز گزارش کرد شرکت زوم با هدف توسعه فعالیتش فراتر از خدمات کنفرانس ویدیویی، شرکت “فایو۹ اینک” را که گرداننده کال سنتر است در قراردادی به ارزش ۱۴.۷ میلیارد دلار خریداری کرد که بزرگترین خرید این شرکت شمرده می شود. زوم از زمان شیوع ویروس کرونا و استفاده از خدمات این شرکت از طرف شرکتها و مدارس برای برگزاری ملاقاتهای کاری و کلاسهای آموزشی مجازی و معاشرت اجتماعی به نام محبوب در بین کاربران و سرمایه گذاران تبدیل گشته است.