انتقاد شدید نماینده مجلس به مخابرات

به گزارش خط رند ۹۱۲ فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس از زیرساخت های ضعیف مخابراتی و ارتباطی در شیراز انتقاد و تصریح کرد که به علت این ضعف، برقراری یک ارتباط ساده کلامی در یکی از مهم ترین کلانشهرهای کشور برای مردم فراهم نیست.
ابراهیم عزیزی چهارشنبه ۷ مهرماه در نشست بررسی مشکلات زیرساختی مخابراتی در شهرستان شیراز که با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس در محل فرمانداری برگزار شد، با انتقاد از وضعیت ضعیف ارتباطات در این شهرستان اظهار نمود: ما برای حل این مشکل دو بار وزیر ارتباطات پیشین را به شیراز فراخواندیم و علیرغم حمایت ایشان اما عدم پیگیری و ضعف مفرط در این خصوص در استان و ناهماهنگی های موجود، باعث شد نتیجه ای حاصل نشود.
او با اعلان اینکه این ساختار ضعیف ارتباطی سزاوار مردم شیراز نیست، اظهار داشت: وقتی درون استان از این فرصت استفاده نمی کنند و هر دستگاهی بشکلی مبحث را پاسکاری و اشکال و ایرادها را متوجه دستگاه دیگر می کند، مشکل هیچ وقت حل نمی گردد.
عزیزی با اعلان اینکه امروز برای یک ارتباط ساده تلفنی در شیراز مشکل داریم، اضافه کرد: اگر جلسه برای تشکیل جلسه هست، فایده ای ندارد اما اگر برای رفع مشکلات جلسه تشکیل می شود، ما آماده همه گونه همکاری هستیم.
او افزود: مردم امروز در عصر ارتباطات نیاز ضروری به این مساله دارند و قابل قبول نیست که می شنویم مثلاً شهرداری یا فلان نهاد اجازه نصب یک زیرساخت ارتباطی در شهر را نمی دهد، در صورتیکه این اجازه باتوجه به نیاز مردم، شرط نیست.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: مبحث ارتباطات را باید جدی بگیریم و نگاهمان هم عمل گرایانه باشد تا مشکل مردم حل شود وگرنه مشکلات همچنان باقی خواهد بود.
عزیزی اشاره کرد: بارها تشکیل جلسه شده و موارد و نیازهای ارتباطی به اطلاع سازمان های ذی ربط رسیده اما این که چرا همکاری نمی کنند جای سوال جدی است.

منبع: