سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت ملی پست از طریق اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک ماه آینده اطلاع داد.
رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، اظهار داشت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می شود.
معاون وزیر ارتباطات افزود: با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریع ترین زمان ممکن مرتفع می شود و بدون شک شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازبینی در زیرساخت های پست اشاره نمود و اضافه کرد: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، بزودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.
سبحانی فر اضافه کرد: با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و به دنبال آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.

منبع: