ساخت دستگاه تصفیه هوا از قطعات بازیافتی خودرو

خط رند ۹۱۲: مهندسان شرکت هیوندای از بخش هایی از قطعات بازیافتی خودروی برقی یونیک ۵ برای تولید دستگاه تصفیه هوا استفاده کردند.
دریافت ۱۵ MB
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از انگجت، برای تولید این دستگاه تصفیه هوا از چراغ های ال ای دی عقب، برخی اجزای سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی این خودرو و آلیاژهای به کارگرفته شده در بخش چرخ خودرو استفاده شد.
تولید هر خودرو نتیجه یک پروسه توسعه و ساخت طولانی است که طی آن خودروسازان خودرو های زیادی را پیش تولید می کنند که تعدادی از آنها هیچ گاه روانه بازار نمی شوند.
هیوندای بجای حذف کامل یکی از خودرو های آزمایشی برقی خود موسوم به یونیک ۵، قطعات خودرو را تغییر داد تا یک دستگاه تصفیه هوا بسازد.
طبق ویدئویی که دراین زمینه پخش شده، برای اطمینان از ایمنی خودروی مذکور آزمایش های مختلفی انجام شده است. در ویدئو خاطرنشان شده که در طول یک سال، سیستم هایی مانند سیستم هشدار صوتی خودرو، صدای عبور و مرور و صدای خودروی مذکور در تونل باد مورد آزمایش قرار گرفته است.
در این ویدئو مهندسان هیوندای قطعات مختلف خودروی یونیک ۵ را جدا کرده و سپس محصولی کاملاً متفاوت را با بهره گیری از قطعات مورد اشاره طراحی می کنند. این نشان میدهد راه های پایدار دیگری برای تغییر کاربری خودرو ها وجود دارد. گفته می شود هیوندای به دنبال تولید انبوه خودروی یونیک ۵ از ماه جاری در ایالات متحده است.

منبع: