استفاده آزمایشی از بلاک چین در شهرها و نهادهای منتخب چین

خط رند ۹۱۲: چین ۱۵ شهر و ۱۶۴ نهاد شامل شرکت ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و گروههای صنعتی را برای اجرای آزمایشی درباره استفاده از فناوری بلاک چین انتخاب نمود.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، سازمان فضای سایبری چین در اطلاعیه ای اعلام نمود این برنامه استفاده از فناوری بلاک چین در تسهیل اشتراک گذاری دیتا، بهینه کردن فرآیندهای کسب وکار، کاهش هزینه ها، بهبود هم افزایی و ایجاد سیستمهای قابل اطمینان را هدف گرفته است.

شهرهای انتخاب شده شامل پکن، گوانگژو در جنوب و گوئیانگ در جنوب غرب هستند. این شهرها آزمایشی را بصورت جامع انجام می دهند در صورتیکه سایرین به حوزه های خاصی مانند تولید، نیرو، تعرفه های قانونی، کپی رایت، فاینانس فرا مرزی، آموزش و بهداشت متمرکز خواهند شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در این بیانیه آمده است: زیرساخت در رابطه با بلاک چین به شکل متوازن در زمینه های مشارکت کننده در این آزمایش یکپارچه و بکار گرفته می شوند تا توانمندی های مبادله دیتا در مقیاس بزرگ را تشکیل دهند که تقاضا برای اهداف تولید را تامین می کند. نهادهای شرکت کننده در این برنامه تشویق شده اند از محصولات سخت افزاری بلاک چین و نرم افزاری استفاده کنند که هم کنش پذیری داشته و پایدار هستند.

منبع: