حضور اسباب بازی های ایران ساخت در نمایشگاه استانبول

خط رند ۹۱۲: تعدادی از شرکت های خلاق حوزه اسباب بازی و همین طور برخی تولیدکنندگان اسباب بازی ایران ساخت در نمایشگاه اسباب بازی استانبول حضور می یابند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه اسباب بازی استانبول با شرکت ۷۷ برند محلی و خارجی فرصتی بی نظیر برای آشنایی با برندهای روز و تازه ترین تولیدات و محصولات این صنعت است. برخی تولیدکنندگان اسباب بازی ایران ساخت که عموما شرکت های خلاق هستند با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در این رویداد حضور می یابند و محصولات و دستاوردهای خودرا در پاویون ایران به نمایش می گذارند.
بازار اسباب بازی در ترکیه آینده ای روشن و رشدی مداوم و پایدار خواهد داشت. نمایشگاه اسباب بازی استانبول باتوجه به اثرگذاری بالای خود بر اهالی صنعت اسباب بازی، به مکانی کارآمد برای تبادل اطلاعات و تجارب در حوزه های بدیع، صادرات، بازارهای جهانی، و تخصص و آموزش ساخت تبدیل شد. بر همین اساس، حضور شرکت های خلاق در این رویداد نقشی موثر در توسعه بازار و تقویت ارتباطات بین المللی آنها دارد.
در این نمایشگاه محصولاتی در حوزه های مختلفی چون «انواع مدلهای عروسک ها و اسباب بازی ها»، «اسباب بازی های اکشن و شخصیت ها»، «اسباب بازی نوزادان و کودکان زیر ۳ سال»، «بازی های پازل و کارت»، «اسباب بازی چوبی»، «ابزار و تجهیزات کودک»، «اسباب بازی های آموزشی»، «اسباب بازی های خارج از منزل، پارک و باغ»، «تجهیزات و اسباب بازیهای دریایی و استخر»، «تجهیزات و اسباب بازی های ورزشی»، «محصولات چند رسانه ای»، «اسباب بازی هوشمند»، «مهد کودک و تجهیزات آموزشی»، «محصولات تبلیغاتی» و «جشنواره لباس و ماسک» ارائه می شود.

منبع: