تاریخ برگزاری الکامپ به آبان ماه تغییر نمود

بیست وششمین نمایشگاه الکامپ بعد از آنکه بار دیگر به تعویق افتاد، در تاریخ جدید خود از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه برگزار می گردد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با انتشار کرونا در جهان و ورود آن به ایران از اسفندماه سال ۱۳۹۸، خیلی از نمایشگاه ها به تعویق افتاده و برخی لغو شدند. بیست وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) هم ابتدا مقرر بود سال ۱۳۹۹ برگزار گردد اما چندین بار به علت کرونا به تعویق افتاد و البته الکام استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت آپ ها) در بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برگزار گردید. بعد از آن هم مقرر بود الکامپ ۲۶ در تیرماه و بعد از آن در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار گردد که باز هم به علت وضعیت کرونایی لغو شد.
بعد از آن، در ابتدای تیرماه سالجاری اعلام گردید که مقرر شده نمایشگاه الکامپ از ۱۰ تا ۱۳ مردادماه تشکیل گردد. هرچند مقرر شده بود سازمان نظام صنفی کامپیوتری تهران بعنوان سازمان برگزارکننده الکامپ، این رویداد را با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در موعد مقرر برگزار کند، اما این تاریخ هم به علت همزمانی با دهه اول ماه محرم، با مخالفت هایی روبه رو بود.
ازاین رو ستاد اجرایی الکامپ امروز اعلام نمود با عنایت به اعلام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تاریخ جدید خود از ۱۹ تا ۲۲ آبان برگزار می گردد. ستاد اجرایی ضمن عذرخواهی از تغییر پیش آمده، به اطلاع می رساند دبیرخانه برگزاری نمایشگاه، کلیه برنامه های جانمایی و اجرایی را طبق روال خود انجام خواهد داد.

منبع: