نسخه وب اسنپ چت افتتاح شد

خط رند ۹۱۲: شرکت اسنپ نسخه وب اپلیکیشن پیام رسانی تصویری اسنپ چت را معرفی نمود که به کاربران امکان می دهد از کامپیوتر خود چت کرده و تماسهای ویدیویی برقرار کنند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، این شرکت اعلام نمود این توانایی منحصر به مشترکان سرویس پولی اسنپ چت پلاس خواهد بود و در ابتدا برای مشترکان این سرویس در آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترس خواهد شد.

نسخه وب اسنپ چت شامل قابلیت هایی مانند ری اکشن های (واکنش های) چت و پاسخ به پیام ها به همراه قابلیت افکت و فیلتر Lenses خواهد بود.

اسنپ ماه گذشته سرویس پولی اسنپ چت پلاس را در آمریکا و چند بازار دیگر با هزینه اشتراک ماهانه ۳.۹۹ دلار راه اندازی نمود تا مدل درآمد متنوع تری داشته باشد و وابستگی به درآمد تبلیغاتی را کم کند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت های شبکه اجتماعی به سبب اینکه شرکتها در واکنش به افزایش هزینه ها و کاهش خرید مصرف کنندگان، بودجه تبلیغاتشان را کاهش داده اند، تحت فشار قرار گرفته اند. اسنپ ماه مه هشدار داده بود ممکنست به اهداف درآمد و سود در سه ماهه دوم دست پیدا نکند و ناچار خواهد بود استخدام را کاهش داده و هزینه هایش را کمتر کند. ارزش سهام اسنپ امسال حدود ۷۱ درصد ریزش کرده است.

منبع: