قابلیت جدید واتس اپ برای اطلاع رسانی درباره امکانات جدید

به گزارش خط رند ۹۱۲ قابلیت جدیدی در واتس اپ در دست طراحی است که یک حساب رسمی واتس اپ را درون اپلیکیشن به کاربر معرفی می کند و هنگامی که قابلیت های جدیدی عرضه گردد، از این حساب به کاربر اطلاع رسانی می شود.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، واتس اپ مدام درحال افزودن قابلیت های جدید به این پیام رسان است و جدید ترین قابلیت، آگاه شدن از امکانات جدید واتس اپ را راحتتر خواهد نمود.

طبق گزارش وبسایت WABetaInfo، قابلیت جدید در مراحل اولیه طراحی است؛ ازاین رو شاید به این زودی به گوشی کاربران راه پیدا نکند. این وبسایت اسکرین شاتی را منتشر نموده که نشان داده است این پیام ها از یک چت بات احراز هویت شده، ارسال می شود. هنگامی که این چت را باز می کنید، اعلانی ظاهر می شود که به شما می گوید این چت اطلاعاتی درباره قابلیت های جدید و سفارش ها و ترفندها و اطلاعاتی درباره حریم خصوصی و ایمنی، عرضه خواهد نمود.

برخلاف حساب تجاری در واتس اپ، کاربران نمی توانند به هیچ کدام از این پیام ها پاسخ دهند و تنها می توانند پیام های این حساب را بخوانند؛ ازاین رو بیشتر یک سیستم اعلان از راه واتس اپ برای اطلاع رسانی درباره قابلیت های جدید و هر گونه بروزرسانی سیستم است. همه این پیام ها رمزنگاری نقطه به نقطه هستند اما این مساله بعید است مهم باشد چونکه این پیام ها را خیلی از کاربران دریافت خواهد نمود. اگر به پشتیبانی واتس اپ نیاز داشته باشید، باید از طریق دیگری با این شرکت تماس بگیرید.

بر اساس گزارش وبسایت اندروید پلیس، هنگامی که این توانایی عرضه گردد، کاربران پیام های شرکت واتس اپ را مستقیما دریافت خواهند کرد و اگر علاقه ای به دریافت این پیام ها نداشته باشند می توانند آنرا مسدود کنند. این چت بات، مشابه قابلیتی است که در تلگرام و سیگنال وجود دارد و در واقع این پیام رسان ها از این کانال رسمی برای اطلاع رسانی درباره انتشار قابلیت های جدید خود استفاده می نمایند.

منبع: