تعطیلی اپلیکیشن بازی فیس بوک

به گزارش خط رند ۹۱۲، شرکت مِتا پلتفرمز به کاربران اپلیکیشن بازی فیسبوک (Facebook Gaming) اطلاع داد این برنامه بزودی تعطیل خواهد شد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، این شرکت در یک اعلان درون برنامه ای اعلام نمود فعالیت هر دو نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن در ۲۸ اکتبر متوقف خواهد شد. مِتا همینطور به کاربران این فرصت را می دهد تا اطلاعات جست و جوی خویش را دانلود کنند و به آنها یادآوری کرد که بازی فیسبوک به صورت کامل حذف نمی گردد و کاربران می توانند به تب بازی در اپلیکیشن اصلی فیسبوک مراجعه نموده و پخش زنده عناوین محبوب شان را مشاهده کنند.

مِتا (فیس بوک سابق)، اپلیکیشن اختصاصی بازی را در سال ۲۰۲۰ برای رقابت بهتر با توئیچ و یوتیوب ارائه کرد. این شرکت دلیل تصمیم برای تعطیلی این اپلیکیشن را اعلام نکرد اما احیانا در جهت کاهش هزینه ها جهت کمک به سپری کردن دوران رکود، صورت می گیرد.

بر اساس گزارش وبسایت انگجت، طی سالهای گذشته، فراهم کنندگان ابزارهای پخش زنده گزارش کرده بودند که اپلیکیشن بازی فیسبوک در رتبه دوم بعد از توئیچ قرار دارد اما بررسی اطلاعات پلت فرم رصد اجتماعی و کشف محتوای کرود تانگل، از آن حکایت می کند که اپلیکیشن بازی فیسبوک پر از هرزنامه و محتوای ناقض کپی رایت است. سخنگوی شرکت مِتا در آن زمان گفته بود این شرکت برای بهبود ابزارهایش به منظور شناسایی محتوای خلاف قوانین تلاش می کند.