مدیرکل پست خوزستان: مردم منتظر دریافت گذرنامه در آدرس های خود باشند

به گزارش خط رند ۹۱۲، خوزستان مدیرکل پست خوزستان با اشاره به حجم گذرنامه های وصولی که بیش از ۱۷۰ هزار گذرنامه است، اظهار داشت: مردم منتظر دریافت گذرنامه در آدرس های خود باشند.

مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مراجعه زیاد مردم به واحدهای توزیع پست در اهواز، اظهار داشت: از مردم درخواست می نماییم در آدرس های اعلامی خود جهت دریافت گذرنامه حضور داشته باشند و به مراکز توزیع مراجعه نکنند.

وی اضافه کرد: اداره کل پست خوزستان توزیع گذرنامه های وصولی را در اسرع وقت و در شیفت های کاری فوق العاده انجام می دهد.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به حجم گذرنامه های وصولی که بیش از ۱۷۰ هزار گذرنامه است، اظهار داشت: حجم گذرنامه های وصولی پست خوزستان روزانه درحال افزایش است و دراین زمینه از مردم درخواست داریم با عدم مراجعه به مراکز توزیع به تسریع در امر خدمات رسانی کمک کنند.

حموله عنوان کرد: در تمام واحدهای توزیع اهواز شیفت های فوق العاده با همکاری کارکنان در قالب «نذر خدمت» دایر شده است و تمام گذرنامه ها در اسرع وقت در آدرس گیرندگان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: دریافت پیامک صدور گذرنامه به مفهوم وصول آن به اداره کل پست استان خوزستان نیست و از مردم درخواست می نماییم با دریافت این پیامک به ادارات پست مراجعه نکنند و منتظر دریافت گذرنامه های خود در آدرس های اعلامی باشند.

منبع: