توسعه و پایداری ارتباطات سیار در ۱۱ روستای خوزستان

به گزارش خط رند ۹۱۲، خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و پایداری ارتباطات سیار در ۱۱ روستای استان با توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول اطلاع داد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به کوشش برای توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان، اظهار نمود: با عنایت به فراهم شدن زیرساخت ها برای ارتقاء شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای خوزستان به منظور عرضه خدمات نوین ارتباطی به مشترکان روستایی، در تلاش هستیم تا وضعیت ارتباطات سیار روستاهای استان را بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس با ارتقاء تکنولوژی چهار سایت روستایی، شبکه ارتباطی همراه اول در ۱۱ روستا از شهرستان های اندیکا، ایذه، رامهرمز و هندیجان توسعه یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: تکنولوژی پر سرعت نسل ۳ بر روی چهار سایت روستایی قلعه زراس اندیکا، چم تنگ هندیجان، مورد فل ایذه و شمیلون رامهرمز نصب و افتتاح شد.

فلاح زاده عنون کرد: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن تکنولوژی های نسل ۳ این سایت ها، ارتباطات سیار در روستاهای قلعه زراس، حسین آباد و سرپر آبژدان شهرستان اندیکا، شمیلون، یلمه و کوه گرده از بخش ابوالفارس رامهرمز، روستاهای چم تنگ، چم کلگه و ناصرآباد شهرستان هندیجان و همینطور روستاهای موردفل و بنه رحمالی از توابع شهرستان ایذه توسعه و ارتقا یافت و افزایش پهنای باند، پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در این روستاها فراهم گردید.

وی افزود: با فراهم شدن ارتقای شبکه، این روستاها و جاده های آن هم تحت پوشش دیتای همراه اول قرار گرفت و مشترکان ساکن در آن مناطق از تبادل اطلاعات دیتایی همراه اول برخوردار شدند و از این پس می توانند از خدمات دولت الکترونیک هم بهره مند شوند.