بهترین وکیل تجاری و بانکی دادیاران عدالت پرور

وکیل دعاوی بانکی کسی است که از آگاهی و علم کافی درباره مسائل حقوقی مربوط به بانک و اشخاص حقیقی یا حقوقی برخوردار است. همچنین او یک وکیل پایه یک دادگستری است که مدت ها وقت خود را صرف رسیدگی به پرونده های بانکی کرده است. بنابراین از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار است.

وکیل دعاوی بانکی کسی است که از آگاهی و علم کافی درباره مسائل حقوقی مربوط به بانک و اشخاص حقیقی یا حقوقی برخوردار است. همچنین او یک وکیل پایه یک دادگستری است که مدت ها وقت خود را صرف رسیدگی به پرونده های بانکی کرده است. بنابراین از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار است.

موارد مهم در خصوص انتخاب وکیل دعاوی بانکی

برای انتخاب وکیل دعاوی بانکی لازم است موارد و نکات بسیار مهمی را مد نظر قرار داد. وکیلی که به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری طرح دعوا می کند باید دارای پروانه وکالت باشد. در غیر این صورت هر گونه اقدام او غیر قانونی بوده و راه به جایی نخواهد برد. دومین مورد مهم داشتن سابقه کاری و تجربه کافی درخصوص دعاوی بانکی است. نکته دیگری که باید پیش از انتخاب چنین وکیلی آن را مد نظر قرار داد تحقیق درباره عملکرد او از موکلین پیشین است. زیرا میزان رضایت موکلینی که وکالت خود را به وکیل مربوطه واگذار کرده اند می تواند ملاک ایده الی برای سنجش عملکرد او باشد.

وظایف وکیل دعاوی بانکی

وکیل دعاوی بانکی که وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی را می پذیرد وظایفی بر عهده دارد که باید در انجام آن ها کوشا باشد. اولین و مهم ترین وظیفه چنین وکیلی طرح یک دعوای کامل و کاربردی است. در مرحله بعد او موظف است در جلسات محاکمه حقوقی و همچنین در مراکز انتظامی در کنار موکل خود باشد. همچنین از حقوق او دفاع کند. وکیلی که در خصوص دعاوی بانکی فعالیت می کند باید در همه دعواهایی که افراد حقیقی یا حقوقی علیه بانک طرح می‌کنند هم در دادسرا و هم در جلسات محاکمه قضایی دفاعیه ای بی نقص برای دفاع از حق موکل خود ارائه دهد. لازم به ذکر است که حضور او و ارائه دفاعیه باید در چهارچوب قانون باشد. به عبارتی در حدی که قانون به او اجازه داده است عمل کند.

بر همین اساس می توان وظایف وکیل دعاوی بانکی را به شرح ذیل اعلام کرد:

●       جمع آوری شواهد و قرائن در خصوص دعوای مطرح شده و بهره گیری از اطلاعات موجود.

●       تنظیم قراردادهای بانکی ما بین موکل خود و بانک مربوطه.

●       به انجام رساندن تمامی امور حقوقی که مربوط به مناقصه ها و مزایده ها می شوند.

طرح دعوا علیه بانک ها و رسیدگی به دعاوی مربوط به افرادی که بدهکار بانک هستند.

رسیدگی به دعاوی اسنادی و دعاوی مربوط به ضمانت نامه ها.

بر اساس قوانین کشور ایران وکیلی که تمامی فرایند رسیدگی به پرونده را بر عهده دارد می تواند در جلسات محاکمه حضور پیدا نکند. در واقع حضور او لزومی ندارد زیرا او بر اساس مدارک و شواهد تمامی دفاعیه خود را به صورت کتبی تسلیم دادگاه کرده است.
وکیل دعاوی تجاری یک وکیل پایه یک دادگستری است که طی سال های اخیر به شدت فعال و معروف شده است. زیرا وسیع بودن حوزه تجارت و زد و بندهای ایجاد شده در آن سبب ایجاد مناقشات و اختلافات متعدد میان افراد شده است. علاوه بر آن مراکز تجاری عظیم برای پیش برد اهداف و برنامه های خود همواره به افرادی متخصص و با تجربه در زمینه قانون و حقوق نیاز دارند. بنابراین طبیعی است که به دنبال استخدام چنین وکیلی برای دست‌یابی به اهداف خود باشند. اما واقعاً این وکیل چگونه وکیلی است؟ و چه وظایفی بر عهده دارد؟ و مزایای استفاده از دانش و تجربه او چیست؟ جواب این پرسش ها و بسیاری پرسش های دیگر را در متن ذیل خواهیم داد.

دعاوی تجاری چیست؟

وکیل دعاوی تجاری دعواها و شکایت مرتبط با امور تجاری را شامل موارد و مسائل ذیل می داند.

سو استفاده از اختراع ثبت شده به نام دیگران.

کپی طرح های صنعتی.

نقض و زیر پا گذاشتن حقوق علائم تجاری.

باطل شدن گواهینامه علامت تجاری بنا به دلایل خاص.

باطل شدن ورقه اختراع ثبت شده.

ابطال گواهینامه و تصدیق طرح های صنعتی.

درخواست مطالبه وجه چک.

● باطل شدن صورت جلسه هیئت مدیره.

وکیل دعاوی تجاری کیست؟

وکیل دعاوی تجاری به وکیلی گفته می شود که در خصوص مسائل تجاری دارای دانش و تجربه ای بالا است. بنابراین قادر است وکالت افراد را در خصوص پرونده ها و دعواهای تجاری بر عهده بگیرد. همچنین او با تکیه بر توانایی خود در زمینه حل مسائل تجاری قادر است در مراجع قضایی به دنبال گرفتن حق موکل خود باشد. علاوه بر آن او شخصی است که تسلط بالایی بر قوانین تجاری دارد. همچنین چنین وکیلی به خوبی با انواع کسب و کارها و شرکت‌های تجاری آشنایی داشته و آئین نامه های مربوطه را از بر است.

انتخاب وکیل از موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

یکی از بزرگترین دغدغه ها و نگرانی های افرادی که درگیر دعاوی حقوقی هستند یافتن یک وکیل خبره است. همه افرادی که درگیر رویه قضایی هستند می دانند که، رسیدگی به دعاوی در محاکم روندی طولانی و طاقت فرسا است. هر چقدر که زمان رسیدگی به پرونده طولانی تر شود نگرانی ها روز به روز بیشتر می شوند. تنها یک وکیل متخصص و با تجربه است که می تواند در این زمان طولانی، با خونسردی و دانش خود به سمت پیروزی قدم بردارد.

تمام دعاوی حقوقی به نوبه خود مهم هستند اما تعدادی از پرونده های حقوقی به دلایلی اهمیت بیشتری دارند. گاهی اوقات زندگی شخص به قرار صادر شده در محکمه بستگی دارد. ممکن است نتیجه یک پرونده از دست دادن تمام دارایی فرد باشد. یا این که در تلاش برای صدور قرار قصاص برای قاتل عزیزانتان باشید. درست در این مواقع است که نمی توانید آینده خود را به دست هر کسی بسپارید.

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور سال ها است که چراغ راهی برای رهایی از مشکلات حقوقی است. در این موسسه شما می توانید از میان وکلای مجرب شخصی را انتخاب کنید که برایتان مقبول است. جلسات مشاوره حقوقی این موسسه به صورت کاملا رایگان برگزار می شود. می توانید به صورت حضوری در آن جلسات شرکت کنید. می توانید با وکیل منتخب خود جلسات مشاوره  داشته باشید و مشکلات خود را مطرح کنید. همینطور امکان بررسی رزومه کاری وکیل نیز وجود دارد. در واقع هدف ما در موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور این است که وکیل مد نظر خود را آگاهانه انتخاب کنید و احتمال موفقیت در دعاوی را بالا ببرید.