تعریف ساچمه نقره

کافه سیلور مجرب ترین کادر طراحی و با بروزترین ماشین آلات روز دنیا مفتخر است که مراحل طراحی و تولید همه نوع زیورالات روز دنیا را با بهترین کیفیت فراهم کرده است.

هنرمندان نقره ساز برای اینکه بتونند از نقره در جواهرسازی و یا صنعت استفاده کنند، اون رو به شکل گلوله‌های کوچکی درمی‌یارند. نقره‌سازان به این گلوله‌ها نقره ساچمه‌ای یا ساچمه و یا نقره پنبه می‌گن.

شما میتوانید با تماس  09123498666 و مشاوره با کارشناسان کافه سیلور در خرید شمش نقره و ساچمه نقره سرمایه گذاری کنید

همچنین جهت خرید تسبح نقره جهت هدیه ارزشمند و ماندنی به فروشگاه کافه سیلور مراجعه کنید.

کافه سیلور مجرب ترین کادر طراحی و با بروزترین ماشین آلات روز دنیا مفتخر است که مراحل طراحی و تولید همه نوع زیورالات روز دنیا را با بهترین کیفیت فراهم کرده است.

 

در واقه ساچمه نقره همان نقره خام هست که به نوعی مواد اولیه نقره‌سازی یا نقره کاری به شمار می‌ره. به عبارت دیگه هر نقره سازی که بخواد مواد اولیه ساخت انگشتر نقره پلاک نقره، گوشواره نقره، گردنبند نقره و حتی ظروف نقره رو داشته باشه، بایستی نقره رو به صورت ساچمه یا پنبه خریداری کنه.

 

همانطور که در مقاله عیار نقره نیز توضیح داده شد، نقره خالص یا نقره خام (یا نقره ۹۹۹) بسیار نرم است. در اصطلاح علمی، نقره به نسبت طلا از چکش‌خواری کمتری برخوردار است. شاید دلیل آن پیوندهای فلزی ضعیفی باشد که ساختار نقره را تشکیل داده است.

معمولا برای افزایش مقاومت نقره و ساخت زیورآلات از آن، فلزات دیگری را در ساختار فلز نقره به کار می‌برند. با این کار، عیار نقره را تا ۹۲/۵ پائین آورده و بر استحکام آن اضافه می‌کنند.

 

به چنین نقره‌ای، نقره استرلینگ گفته می‌شود. قیمت روز نقره در ایران و جهان با توجه به افزایش قیمت طلا و کاهش قدرت خرید ، امروزه مردم سراسر دنیا به سمت استفاده از زیورالات نقره روی آورده اند چراکه نقره تنها فلزی است که از لحاظ ظاهری بسیار نزدیک به طلا بوده و حتی بسیاری از طلا فروشان را هم در تشخیص تفاوت آن با طلا سفید به دردسر انداخته است.

 

امروزه مردم سراسر دنیا به سمت استفاده از زیورالات نقره روی آورده اند چراکه نقره تنها فلزی است که از لحاظ ظاهری بسیار نزدیک به طلا بوده و حتی بسیاری از طلا فروشان را هم در تشخیص تفاوت آن با طلا سفید به دردسر انداخته است.

 

امروزه مردم سراسر دنیا به سمت استفاده از زیورالات نقره روی آورده اند چراکه نقره تنها فلزی است که از لحاظ ظاهری بسیار نزدیک به طلا بوده و حتی بسیاری از طلا فروشان را هم در تشخیص تفاوت آن با طلا سفید به دردسر انداخته است.

 

 قالکاری، طرفداران زیادی دارد و صنعت بسیار بزرگ و پول‌سازی به شمار می‌رود. شما حتما اسم قرص نقره را شنیده‌اید. قرص نقره همان نقره‌ای است که از قالکاری به دست می‌آید. صنعتگران قرص نقره را از نقره‌های شکسته، خاک کارگاه‌های نقره‌سازی، قطعات صنعتی و مواد معدنی تولید می‌کنند. غالکاری در کوره‌های مخصوصی که به کوره غال معروف است انجام می‌شود. جدا کردن نقره از چنین موادی، مراحل مختلفی دارد و فرآیند نسبتا پیچیده‌ای دارد.

معمولا به دلیل ارزان‌تر بودن نقره‌ای که با غالکاری به دست می‌آید، بیشتر تولیدکنندگان زیورآلات ترجیج می‌دهند که از چنین نقره‌هایی استفاده کنند. البته قبل از اینکه از قرص نقره در ساخت زیورآلات نقره استفاده کنند، ناخالصی‌های موجود در آن را جداسازی می‌کنند. این کار با روش‌های مختلفی مانند ذوب یا حرارت الکتریسیته انجام می‌شود.

 

چطور تشخیص بدهیم که ساچمه نقر‌ه‌ای اصل است یا تقلبی؟ اگر شما در زمینه تولید زیورآلات نقره تازه‌کار هستید. و یا می‌خواهید به منظور حفظ ارزش سرمایه خود اقدام به خرید نقره کنید، باید مراقب ساچمه‌های نقره تقلبی باشید.

حتما توصیه می‌کنیم مقالات کارشناسی ما را که در وبسایت کافه سیلور، قرار دارد مورد مطالعه قرار بدهید. از طرف دیگر اگر تولیدکننده هستید، حتما از یک فرد خبره در هنگام خرید ساچمه نقره‌ای استفاده کنید. شما می‌توانید جهت مشاوره با کارشناسان  کافه سیلور تماس بگیرید. و سوالات خودتان را با آنها در میان بگذارید.

ما سعی می‌کنیم کاربردی‌ترین و عملی‌ترین پاسخ را در اختیار شما قرار دهیم.

 

نقره خام ترکیه بخریم یا ایرانی؟

نقره خام ایرانی از نظر قیمتی در مقایسه با نقره خام ترکیه همواره با قیمت‌های پائین‌تری معامله می‌شود. البته باید توجه کنید که این دو نوع نقره از نظر خلوص و حتی کیفیت نیز تفاوت‌های عمده‌‌ای با یکدیگر دارند. دلیل آن این است که در بازار ایران، برای ابنکه قیمت نقره خام را به کمترین میزان خود برسانند، معمولا نقره‌های بازیافتی (غال یا قال) یا نقره‌های آب شده را به ساچمه تبدیل می‌کنند.

برای خرید شمش نقره از مشورت ما بهره‌منده شوید ۰۹۱۲۳۴۹۸۶۶۶
 

 

نقره خام یا ساچمه نقره را از کجا بخریم؟

نوسانات بازار نقره در دو سال گذشته باعث شده که تولیدکنندگان زیورآلات نقره با کاهش قابل توجه تقاضا مواجه شوند. از مهمترین دلایل کاهش تقاضا، افزایش هزینه‌های مواد اولیه و هزینه‌های تولید زیورآلات نقره و در نتیجه بالا بودن بهای تمام شده این فلز گران‌قیمت بوده است.

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های تولید زیورآلات نقره، خرید نقره ساچمه‌ای با قیمت مناسب و بعضا زیر قیمت بازار نقره است. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های تولید زیورآلات نقره، خرید نقره ساچمه‌ای با قیمت مناسب و بعضا زیر قیمت بازار نقره است. فروشگاه کافه سیلور در زمینه خرید و فروش ساچمه یا پنبه دارای چندین سال تجربه مستمر است. اگر شما از تولیدکنندگان زیورالات نقره هستید، می‌توانید سفارش خرید خود را در کافه سیلور ثبت کنید.در صورت داشتن هر گونه سفارش نقره ساچمه‌ای با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و ساچمه نقره‌ای مناسب با هزینه شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

با داشتن چندین سال تجربه ، فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان زیورآلات نقره فراهم آورده است. 

آیا می‌توان از ساچمه نقره برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد؟ با اینکه بر اساس رسمی قدیمی در کشور ایران، معمولا بیشتر از فلز طلا برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی استفاده می‌کنند، اما در سایر کشورها از فلز نقره نیز برای سرمایه‌گذاری بلند مدت و سودآور استفاده می‌شود. در یک سال اخیر که قیمت طلا و سکه نوسانات زیادی را شاهد بوده

خدمات کافه سیلور

  1. عمده فروشی نقره
  2. طراحی و ساخت زیور آلات نقره
  3. خرید و فروش ساچمه نقره
  4. خرید و فروش شمش نقره
  5. خرید و فروش انواع سنگهای زینتی مانند فیروزه نیشابور, عقیق یمنی, موزانایت و زمرد