در حاشیه نمایشگاه نفت صورت گرفت؛ توافق ۲ شرکت دانش بنیان با هیات تجاری ارمنستان برای صادرات محصول

خط رند ۹۱۲: با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی دو شرکت دانش بنیان با هیات تجاری ارمنستان در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توافقنامه امضا کردند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از مهر، پاویون شرکت های دانش بنیان در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۷ اردیبهشت ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است.
هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت های تجاری داخلی و خارجی و همین طور برگزاری جلسات مذاکرات تجاری با مشتریان بزرگ، قسمتی از خدماتی است که در این پاویون از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.
بر همین اساس در حاشیه این نمایشگاه، یک هیات تجاری و فناوری از کشور ارمنستان توانست با تدارکات پیش بینی شده از طرف صندوق نوآوری، با دو شرکت دانش بنیان ایرانی تفاهم نامه هایی را منعقد کند.
توافقنامه اول مربوط به توافق یک شرکت دانش بنیان با هیات ارمنستانی برای «ری برند» و ثبت شرکت در این کشور و در مرحله بعد صادرات محصول به ارمنستان بود.
همچنین یک شرکت دانش بنیان نیز برای تست و آزمون محصول و سپس صادرات محصول به ارمنستان با هیات تجاری این کشور به توافق رسید.
این دو توافقنامه از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برخوردارست.
در پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از روز ۲۷ اردیبهشت با حمایت صندوق نوآوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده و تا روز ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد، ۱۵ شرکت دانش بنیان به ارائه محصولات و توانمندی های خود پرداخته اند.