با حضور رئیس صندوق نوآوری صورت گرفت؛ رونمایی از ۲ محصول شرکتهای دانش بنیان در حوزه مالی

به گزارش خط رند ۹۱۲، با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از دو محصول جدید شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی رونمایی گردید.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از مهر، در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی (بانک، بیمه و بورس)، از محصولات جدید دو شرکت دانش بنیان با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی گردید.
محصول یک شرکت، زیرساخت ابری سیستم یا «کوبیت» است. این محصول مجموعه ای از سامانه های کمکی مانند ابزار احراز هویت و صدور گواهی و… است. این محصول بستری است که مشتریان را قادر می سازد تا برنامه های تجاری را بدون احتیاج به ساخت و نگهداری زیرساخت، توسعه دهند و اجرا و مدیریت کنند.
دومین محصول سامانه بانکداری دیجیتال «آدانیوم» بود که رونمایی گردید. این سامانه با تمرکز بر نیازهای مشتریان حقوقی و شرکتی، از پنج سال قبل در اکوسیستم بانکی فعال گردیده است و در ۶ بانک به ده ها هزار شرکت و بیشتر از دو میلیون کاربر بانکی خدمات رسانی می کند.
ویژگی بارز فنی این محصول، استفاده از امضای دیجیتال بعنوان شیوه اصلی احراز اصالت درخواست ها است که بدین وسیله بالاترین حد امنیت و انکارناپذیری در تراکنش های دیجیتالی فراهم می شود و به بانک امکان می دهد تا با مدیریت مناسب ریسک، محدودیت سقف های مرسوم در تراکنش های غیرحضوری را مطابق نیازهای کسب و کار و مشتریان حقوقی کم کند.

منبع: