چند نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کردند؟

به گزارش خط رند ۹۱۲، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: تعداد کاربرانی که طی ۲۴ ساعت گذشته از پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند بهره برده اند به بیشتر از ۱۶ میلیون نفر رسیده که در نوع خود رکورد بی نظیری به حساب می آید.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، یکی از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم ایجاد دولت هوشمند است که بدون مراجعه حضوری، بصورت برخط و بدون ارسال هرگونه مدرکی قابل دریافت باشد. بدین سبب این دولت اقدامات بسیاری دراین زمینه برداشته و آنرا به یک تکلیف قانونی برای همه دستگاهها تبدیل نموده است.

در همین رابطه بتازگی عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک پیامرسان داخلی درباره ی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفته گفته است: یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم به عاقبت رساندن پروژه دولت هوشمند است. با توسعه بیش از پیش سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و اتصال دستگاه های مختلف به آن گام مهمی در این جهت برداشته شده است.

وی اضافه کرد: طبق آمارهای موجود در این سامانه، تعداد کاربرانی که طی ۲۴ ساعت گذشته از پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir) بهره برده اند به بالای ۱۶ میلیون نفر رسیده که در نوع خود رکورد بی نظیری شمرده می شود.

طبق گفته زارع پور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، درگاه ملّی مجوزها و سازمان تامین اجتماعی، چهار سامانه پرمخاطب در روز گذشته بودند.

منبع: