استیکرهای ساخت هوش مصنوعی به واتساپ می آیند

خط رند ۹۱۲: واتساپ سرگرم آزمایش برای امکان ایجاد استیکرهای سفارشی با بهره گیری از هوش مصنوعی مولد است.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، وب سایت WABetaInfo گزارش کرد که این خاصیت برای تعداد اندکی از آزمایش کنندگان بوسیله برنامه بتای گوگل پلی، قابل دسترس شده است.

کسانی که در این آزمایش شرکت دارند، هنگامی که کیبورد را در تب استیکر باز می کنند، یک دکمه «تولید» (Create) را مشاهده خواهند کرد. این هوش مصنوعی، استیکرهایی را به شما نشان خواهد داد تا از میان آنها انتخاب نموده و به اشتراک بگذارید. این استیکرها به آسانی قابل تشخیص هستند و دریافت کننده، وقتی آنها را می بیند ممکنست باخبر شود که تولید هوش مصنوعی هستند.

آن طور که وب سایت WABetaInfo گزارش کرده است، هر استیکری که به نظرتان نامناسب یا غیراخلاقی باشد را می توانید به شرکت «متا» (شرکت مادر واتس اپ) گزارش کنید.

یک سخنگوی شرکت «متا» به وب سایت فناوری انگجت اظهار داشت: تجربه های هوش مصنوعی مولد ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و ما مجموعه ای از آنها را بصورت عمومی در یک ظرفیت محدود، آزمایش می نماییم.

بر اساس گزارش انگجت، هوش مصنوعی مولد امسال وارد بخش های بیش از اپلیکیشن های محبوب شده و از ین جهت، مشاهده اینکه واتس اپ، استیکرهای تولید شده با هوش مصنوعی را معرفی می کند، غیرمنتظره نیست. این ابزار می تواند موجب شود چت های واتساپ شخصی تری به نظر برسند و افراد مجبور نباشند از استیکرها، تصاویر متحرک و تصاویر کمدی تکراری، بهره گیرند. بر اساس گزارش ها، خاصیت مشابه به اینستاگرام و مسنجر هم اضافه خواهد شد.

منبع: