با حمایت صندوق نوآوری صورت می گیرد؛ برگزاری پاویون دانش بنیانها در نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی

به گزارش خط رند ۹۱۲، پاویون شرکتهای دانش بنیان در ششمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی پاییز سال جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، ششمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی (CLI ۲۰۲۳) از تاریخ ۳۰ آبان تا ۳ آذر ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می گردد.
معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کشور در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از ابعاد مختلف شامل تولید ماشین آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته؛ ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تأمین کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف کنندگان؛ عرضه آخرین پیشرفت های صنعتی توسط شرکتهای پیشرو بین المللی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی دارویی و آزمایشگاهی، تجهیزات صنایع فرایندی، تجهیزات آزمایشگاهی (بالینی – صنعتی – آموزشی)، خدمات آزمایشگاهی، تجهیزات ایمنی و بهداشت صنعتی، گروههای کالایی شرکت کننده در نمایشگاه CLI ۲۰۲۳ هستند.
در پاویون شرکتهای دانش بنیان در ششمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۴۰۲ برپا می شود، شرکتهای دانش بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود در حوزه مواد و صنایع شیمیایی می پردازند.
شرکت های دانش بنیان علاقمند به حضور در این پاویون می توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۶۳۱۰۳۳۱۴ -۰۲۱ و ۰۹۹۴۵۸۶۳۸۴۵ (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس بگیرند.
ظرفیت پاویون محدود بوده و اولویت با شرکت هایی است که زودتر ثبت نام کنند. مهلت ثبت درخواست برای حضور در این نمایشگاه، روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.
یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت کمک به توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، پشتیبانی از حضور این شرکت ها در نمایشگاه های دائمی خارجی و هم حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.

منبع: