با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته ای انجام شد؛ بازدید رییس سازمان انرژی اتمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

خط رند ۹۱۲: معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، روز دوشنبه(۲۲ آبان) با حضور در دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های فناورانه و هسته ای این دانشگاه قرار گرفت.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز دوشنبه (۲۲ آبان) با حضور در دانشگاه امیرکبیر از نزدیک با مدیران، اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار نمود و در جریان پروژه های فناورانه و هسته ای این دانشگاه قرار گرفت.
اسلامی در جریان این رویداد که تعدادی از معاونان و مدیران صنعت هسته ای وی را همراهی می کردند؛ قبل از جلسه با اساتید و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، بازدیدی از آخرین تحقیقات و دستاوردهای دانشکده فیزیک و انرژی این دانشگاه داشت.
بازدید از لابراتوار گداخت هسته ای، لابراتوار تحقیقات شتاب دهنده ها، لابراتوار تحقیقات لیزر و همین طور لابراتوار فیزیک بهداشت و دزیمتری پرتوها، قسمتی از برنامه حضور معاون رییس جمهور در بدو ورود به دانشگاه امیرکبیر بود.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این بازدید ضمن اطلاع از مراحل پیشرفت پروژه های مختلف دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر، در گفت و گو با اساتید و دانشجویان، بر همکاریهای هرچه بیشتر و رفع موانع برای پیشبرد هرچه سریع تر این پروژه ها اصرار کرد.
گفتنی است، بخش پایانی بازدید معاون رییس جمهور، دیدار با اساتید و دانشجویان فعال در عرصه هسته ای و انرژی دانشگاه امیرکبیر و پاسخ به سئوالات آنها بود.

منبع: