ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در مناطق محروم با همکاری دانش بنیان ها

به گزارش خط رند ۹۱۲، مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد از ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در مناطق محروم اطلاع داد و اظهار داشت: ما برای اجرایی سازی آن از ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان برای ایجاد شعل بهره خواهیم برد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا مهدی روح اللهی در نشست خبری نخستین دوره جایزه ملی آبادیران که بامداد امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، اساس این جایزه را ارج نهادن به فعالان مردمی در زمینه توسعه نوآوری دانست و اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مسئله توانمندسازی محرومان را بعنوان مهم ترین مأموریت خود مورد توجه قرار داده است؛ ازاین رو ارتقایی در ساختار سازمانی در دو ماه اخیر بوجود آورده است.
وی افزود: بر طبق این تغییرات با تایید مقام معظم رهبری مجموعه اشتغال این نهاد به بنیاد حیات ارتقاء یافت تا با قوت بیشتری به مسئله محرومیت زدایی بپردازد.
روح اللهی تصریح کرد: یکی از برنامه های ما ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در مناطق محروم است که برای اجرایی سازی آن از ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان برای ایجاد شغل بهره خواهیم برد.
مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد، برگزاری رویدادهای جذب ایده های نوآورانه برای اشتغال زایی را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان نمود و اضافه کرد: در این رویداد از ۳۰۰ طرح برتر حمایت می شود.
وی از طریق اندازی بزرگترین مرکز نوآوری و اشتغال اطلاع داد و خاطرنشان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا از ظرفیت نخبگان و شرکتهای دانش بنیان در جهت اجرای برنامه های محرومیت زدایی استفاده نماییم.