توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی حمایت می شوند

خط رند ۹۱۲: ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی بمنظور کمک به توسعه ملی پایدار در فراخوانی از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی- محاسباتی حمایت می کند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در بیست و یکمین فراخوان پشتیبانی از طرح های پژوهشی و مطالعاتی خود (نیمه دوم سال ۱۴۰۲) از طرح های حوزه علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی حمایت می کند.
در این فراخوان، مطالبی همچون فرهنگ، تاب آوری اجتماعی، رسانه و متقاعدسازی، باورها و ارزش ها، مدلهای فرهنگی و فرهنگ سنجی شناختی، تصمیم گیری و ترجیحات اقتصادی مورد توجه قرار دارد.
این فراخوان چهارمین اقدام ستاد بمنظور کمک به توسعه ملی پایدار همه جانبه به مدد علوم و فناوری های شناختی درحوزه علوم اجتماعی شناختی – محاسباتی است.
مخاطب این فراخوان، مراکز و گروههای دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه جمع آوری یا تحلیل داده های دیجیتال برای مشارکت در ایجاد زیرساخت های نرم، توسعه فناوری و تجاری سازی خدمات و تولید محصولات علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی برای ارائه ایده ها و طرح های پژوهشی و تحقیقاتی است که به مدد آن بتوانند به درک بهتری از مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دست یابند.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، پژوهشگران و علاقه مندان حوزه علوم و فناوری های شناختی می توانند فرم ثبت درخواست را دریافت و در بازه زمانی ۱۰ آذر تا ۱۰ دی ماه بوسیله کارتابل کاربری خود در وب سایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به آدرس www.cogc.ir بارگذاری کنند.

منبع: