دریاسالار سابق نیروی دریایی آمریکا مطرح کرد یوفوها از زمین بازدید کرده اند!

به گزارش خط رند ۹۱۲، دریاسالار سابق نیروی دریایی آمریکا از ادعاهای برخی افراد در خصوص مشاهده یوفوها و برخورد با هوش غیرانسانی حمایت کرد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا و به نقل از ام آی تک نیوز، «تیم گالاودت»(Tim Gallaudet) دریاسالار سابق نیروی دریایی آمریکا اعتقاد دارد که افشاگران یوفو مانند «دیوید گروش»(David Grusch)، در مورد مأموریت های دولتی برخورد با موجودات غیر انسان حقیقت را می گویند.
گالودت اظهار داشت: ما هنوز درحال کوشش برای یادگیری در مورد فناوری های غیر انسانی هستیم و این می تواند در هر مبارزه نظامی به ما برتری دهد. این دلیل خوبی برای افشا نکردن ماهیت فناوری مورد استفاده است. ما به خاطر آینده قابل پیشبینی نمی خواهیم همه فناوری های غیر انسانی را منتشر و افشا نماییم. با این حال، من باور دارم زمان آن فرا رسیده است که ما افشا نماییم که با هوش غیرانسانی در تماس هستیم. این چیزی است که باید برای افکار عمومی مطرح شود.
وی ادامه داد: ما با فناوری هایی که واقعا نمی فهمیم و با اهدافی که درک نمی نماییم، مورد بازدید هوش غیرانسانی قرار می گیریم.
این اقیانوس شناس ۵۶ ساله بعنوان دستیار وزیر بازرگانی در قسمت اقیانوس ها و جو «وزارت بازرگانی آمریکا»، معاون وزیر بازرگانی در امور اقیانوس ها و جو و همچنین، سرپرست «اداره ملی اقیانوسی و جوی آمریکا» خدمت کرده است.
همچنین، گالودت ادعا کرد که فیلم هایی از یوفوها را در حالیکه مشغول انجام وظیفه در نیروی دریایی بوده اند، دیده است.