از سوی دبیر ستاد توسعه فناوری های حمل و نقل مطرح شد؛ دعوت به همکاری در زمینه توسعه خودرو های الکتریکی در کشور

خط رند ۹۱۲: دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری از همه فعالان در عرصه خودروسازی به همفکری و همیاری در توسعه خودرو های الکتریکی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست تخصصی پیشران های توسعه خودروی الکتریکی به همت گروه خودروی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با هدف توسعه این صنعت و بررسی وضعیت فعلی و چشم انداز آینده آن با حضور طیف وسیعی از بازیگران این عرصه اجرا شد. در این جلسه تخصصی، راه کارهای تسهیلگری و پشتیبانی از توسعه اکوسیستم وسایل حمل و نقل الکتریکی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست تخصصی، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، ضمن تشریح اهداف طولانی مدت ستاد، از همه شرکت کنندگان در نشست دعوت به همفکری و همیاری در توسعه خودرو های الکتریکی در کشور کرد.
وی با بیان لزوم توسعه حمل و نقل الکتریکی در کشور از همه سازمان ها و متخصصان و بازیگران این عرصه خواست در راه ایجاد زیر ساخت های لازم برای تجاری‎سازی این صنعت و توسعه آن همکاریهای لازم را داشته باشند.

منبع: