باگ جدید اینستاگرام برطرف شد

به گزارش خط رند ۹۱۲ گزارش ها از آن حکایت می کند که باگ جدید اینستاگرام با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر بسیار طویل و آزاردهنده برطرف شده است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، باگ جدید اینستاگرام که به کاربران امکان ارسال تصاویر بسیار طولانی را در این شبکه اجتماعی می داد و کاربران باید برای عبور از آن چندین بار اسکرول به سمت پایین می کردند، برطرف شده است.
در هفته اخیر خیلی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام از بروز یک باگ جدید در این پلت فرم اطلاع داده بودند که حالا به نظر می آید این باگ که مختص نسخه ios اپلیکیشن این شبکه اجتماعی بوده، با تلاش کارشناسان و متخصصان اینستاگرام رفع و برطرف شده است.
در واقع کاربران جهت استفاده از این باگ باید یک تصویر بسیار طویل را در نسخه ios اینستاگرام آپلود می کردند و از آنجایی که این شبکه اجتماعی نمی توانست به واسطه این باگ تصویر آپلود شده را به درستی کات کند، ازاین رو تصویر مربوطه در اندازه کامل و اولیه آپلود و اشتراک گذاری می شد.
به قول کاربران در فضای مجازی، این باگ که در هفته اخیر توسط خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام مشاهده شد، بسیار آزار دهنده بود چون که آنها برای عبور از آن باید چندین بار به سمت پایین اسکرول می کردند.